Scarvo Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Ingen snø enda her sørpå. Og godt er det. Skulle ønske jeg kunne dra ut på tur igjen snart. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Jeg også... Skulle ønske jeg sov bedre om natten. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Jeg sover heldigvis greit nå for tiden. Men det kan fort snu. Skulle ønske jeg ikke var sliten i dag. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 Samme her. Skulle ønske jeg ikke var så stressa Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 Jeg er ikke fullt så stresset akkurat nå Skulle ønske jeg ikke trengte å jobbe på søndag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2019 Jeg har ikke jobb i det hele tatt. Skulle ønske det var enda høst. :dontgetit: 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Her er det høst og ingenting annet. Alt for kaldt til å være sommer men enda altfor varmt til å være vinter. 8 grader akkurat nå. Skulle ønske Norge hadde et varmere klima. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Ikke jeg, for da ødelegger det jo vintersporten Skulle ønske jeg ikke hadde sprukket hud på venstrehånda som førte til sår. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Har heldigvis ingen sår på venstrehånda. Skulle ønske jeg ikke trengte å jobbe i dag. Jeg går glipp av serieavslutningen i 2 og 3 divisjon da. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2019 Jeg har ikke hatt jobb i det hele tatt i dag. Skulle ønske jeg ikke hadde negler. Synd negler er et herk å klippe. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Det ønsker ikke jeg ønsker posten hadde kommet Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Ikke jeg. Venter ikke på noe spesielt. Skulle ønske eldre folk generelt var mer respektfulle ovenfor dagens samfunn. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Samme her. Skulle ønske jeg så bra ut i halloween kostymet mitt Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2019 Samme her. Skulle ønske jeg så bra ut i halloween kostymet mitt Hvordan var Halloween festen, var den kul? Jeg feirer ikke Halloween. Skulle ønske jeg var født i Island, da hadde jeg hetet Asbjörnson til etternavn. ¦3 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Ikke jeg. Jeg er stolt av å være norsk. Skulle ønske jeg hadde noe kreativt å skrive akkurat nå. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Hvordan var Halloween festen, var den kul? Jeg feirer ikke Halloween. Skulle ønske jeg var født i Island, da hadde jeg hetet Asbjörnson til etternavn. ¦3 Den er på lørdag. Men trur jeg skal bytte kostyme Samme her. skulle ønske det ikke var minus grader ute Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2019 (endret) Går ann. Skulle ønske at grøsser spillet Scorn var ute nå på Ps4. Endret 29. oktober 2019 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Ikke jeg. Skulle ønske det ikke var minusgrader her jeg bor. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2019 Går ann. Skulle ønske jeg hadde en portal til min egen drømmeland, sånn at jeg kan gå ut av drømmen og inn til virkelighet med uten å våkne. Hvis det var en ting, da hadde jeg tatt med meg ting og tang ut fra drømmen. Når jeg våkner så har jeg den tingen fysisk forran meg. :love: 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Ikke jeg. Skulle ønske hjernen min ikke gikk tom for væske igår etter en lang skitur oppi Bardufoss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå