Gå til innhold

Skulle ønske... -leken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hææææææææææææææææææææææææææææææææææææ

Skulle ønske min siste bestilling kom den 4. ,håper den kommer på mandagen.

Nå har du hæææææææææææææææ'n inne :thumbs:

Ikke jeg.

Skulle ønske jeg ikke bygde om dassen for tiden. Må nå leve med en bærbar do, en såkalt porta-potty.

Lenke til kommentar

Det skulle jeg ønske at du slapp, selv om jeg mener du ikke har noen grunn til det.

Skulle ønske DarkSeeds fikk mer utbytte av andre tråder på forumet.

Jeg reagerer sånn hvis ting skjer ofte etter vær andre. Det er noe jeg ikke kan noe for. :glare: :glare:

Takker :D Bedre hylle, da mener jeg at man ser hele platene.

Ikke jeg.

Skulle ønske jeg gikk tur idag.

Jeg har ikke gått tur i dag.

Skulle ønske at det var mørketid hele året.

Lenke til kommentar

Hææææææææææææææææææææææææææææææææææææ

Skulle ønske min siste bestilling kom den 4. ,håper den kommer på mandagen.

Thermacare varmeomslag til rygg hva er det Dyptgående varme for naturlig lindring av muskel- og leddsmerter i rygg

ThermaCare varmeomslag gir naturlig lindring av muskel- og leddsmerter. Varmeomslaget gir en effektiv, konstant, dyptgående varme i åtte timer, med åtte timers etterfølgende effekt. Det oppnås inntil 16 timers lindring av anspente og ømme muskler. Det selvoppvarmende omslaget kan brukes ved muskelsmerter som muskelspenninger, leddsmerter og overanstrengelser. Den konstante varmen trenger dypt ned i huden og sørger for at blodtilførselen i området økes. Det løsner opp spente muskler og lindrer dermed smerten målrettet. Varmeomslaget leveres i en lufttett pose. Når posen åpnes, kommer produktet i kontakt med luft, og de patenterte varmecellene aktiveres. Antall varmeceller er tilpasset behandlingsområdet for optimal lindring. Omslaget varmes opp gradvis over 30 minutter til det når en behandlingstemperatur på 40 grader. Det er framstilt i et mykt materiale, er lett å ta på og kan brukes diskret under klærne uten at bevegelsesfriheten begrenses. Til engangsbruk. To omslag i pakken.

https://www.google.com/search?q=hva+er+Thermacare+varmeomslag+til+rygg&client=firefox-b-d&sxsrf=ACYBGNSawdakkktXsM1-vCv0XtmQshfJiQ:1570592210060&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwibt5H2n47lAhUB7aYKHWQFBdoQ_AUIESgB&biw=1366&bih=671#imgrc=_

Jeg har et fullt fungerendes toalett.

Skulle ønske Sprengemobil, DarkSeeds og Jokingnutria kunne holde sine interne vitser på et sted og ikke spre dem i andre tråder på lekeplassen.

Hæææææ betyr oxo man ikke skjønner hva som blir  blir skreve her MR-DS

for han skjønte ikke hva jeg mente med Thermacare varmeomslag til rygg er.

du tålle litt spøk oxo da plz :hm: vær med på moroa du oxo :wee:

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...