Scarvo Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Samme her. De som er gira på fetisjer, bør få lov til å drive med det hvis de selv ønsker. Skulle ønske jeg var mer praktisk anlagt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2018 Forfatter Del Skrevet 25. september 2018 Er ikke helt sikke på hva du mener med praktisk anlagt. ¦\ Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Er ikke helt sikke på hva du mener med praktisk anlagt. ¦\ Dvs bedre til å fikse ødelagte ting. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2018 Forfatter Del Skrevet 25. september 2018 (endret) Dvs bedre til å fikse ødelagte ting.Oki Samme her. De som er gira på fetisjer, bør få lov til å drive med det hvis de selv ønsker. Skulle ønske jeg var mer praktisk anlagt. Inntil tider så klarer jeg det, avhengig av hva som er ødelagt. Hvis det er en skap håndtak og lette ting som er lett å fikse, da fikser jeg det selv. Hvis det kommer til det elektriske dyppedingser, hvitevarer, pc, konsoll osv. Da blir jeg ret og slett grønn. Skulle ønske at jeg hørte på kroppen min i går. Det ble ikke en bra dag på karate trening i går. ='C Endret 25. september 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Jeg også skulle ønske det. Skulle ønske jeg slapp å betale penger for alt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2018 Forfatter Del Skrevet 25. september 2018 Jah, enig. Altfor dyrt å gå til tannlegen og legen. Er noen av dem. Skulle ønske at jeg ble millionær sånn plutselig løpe av natten, med uten å delta i noe. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Jeg også. Skulle ønske jeg fikk reise til enda flere land. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. september 2018 Forfatter Del Skrevet 27. september 2018 Ikke akkurat min største ønske da. Så nei her. Skulle ønske jeg var som han Doc Brown i filmen Tilbake Til Fremtiden. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Aner ikke hvem han er. Skulle ønske jeg var i Afrika nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. september 2018 Forfatter Del Skrevet 28. september 2018 Aner ikke hvem han er. Skulle ønske jeg var i Afrika nå. Hva, har du ikke sett filmen? O_o Ikke jeg. Skulle ønske at menneskene hadde vinger. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Ikke jeg. Skulle ønske man lærte å betale regninger osv på skolen, fremfor diktanalyser og romertall. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2018 Forfatter Del Skrevet 3. november 2018 Samme her. Skulle ønske jeg var kvintillionær. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Jeg oxo. Jeg skulle ønske KISS ikke slutter å spille. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Eh, whatever, jeg bryr meg fint lite om Kiss. Skulle ønske tenner var selvreparerende. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Jeg også. Skulle ønske jeg kunne vært mer sprek. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Jeg også. Skulle ønske vi kunne skippe vinteren. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2018 Forfatter Del Skrevet 4. november 2018 Jeg er sånn passe sprek. Prøver i det minste. Skulle ønske vi alle kunne dra på badeland å bade i lag sammen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Tja. Både og. Skulle ønske jeg kunne reise oftere. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2018 Forfatter Del Skrevet 4. november 2018 Jeg er ikke så glad i å reise. Skulle ønske at jeg hadde bedre kuskap på 3D modellering. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Ikke jeg, er ikke opptatt av det. Skulle ønske karma virkelig virket og alle fikk det de fortjente, både gode og onde mennesker. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå