SprengeMobil Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Kuldeutslett!! Hva mener du? :huh: Kan få rødlig hud av for mye kulde. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. september 2019 Forfatter Del Skrevet 23. september 2019 Kan få rødlig hud av for mye kulde. Det har jeg aldri opplevd. Hum, oki. :huh: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Skulle ønske bestikk og tallerkner vaskes opp ofte på jobb. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 Kan ikke du gjøre jobben da 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. september 2019 Forfatter Del Skrevet 24. september 2019 Skulle ønske bestikk og tallerkner vaskes opp ofte på jobb.Jeg kan ikke si noe på den. Pga jeg har ikke ordentlig jobb. Skulle ønske at humøret mitt ikke datt ned på slutten av karate treningen i går. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 Var ikke på trening i går jeg men var ikke i godt humør allikevel Skulle ønske jeg ikke måtte mase på ungene hver eneste morgen.. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 Ikke jeg, har ikke barn helt ennå... Skulle ønske jeg hadde vekkerklokka på da jeg sto opp. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 Ikke jeg, har ikke barn helt ennå... Skulle ønske jeg hadde vekkerklokka på da jeg sto opp. https://letsdeal.no/deals/j94netaut4eg/clocky-vekkerklokken-som-stikker-av-alarm?gclid=EAIaIQobChMIwuah7MPp5AIVh-maCh0glQ92EAQYASABEgK6-PD_BwE Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 https://letsdeal.no/deals/j94netaut4eg/clocky-vekkerklokken-som-stikker-av-alarm?gclid=EAIaIQobChMIwuah7MPp5AIVh-maCh0glQ92EAQYASABEgK6-PD_BwE Seriøst? Viser du meg virkelig en vekkerklokke når man har alarm på mobil? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. september 2019 Forfatter Del Skrevet 24. september 2019 Seriøst? Viser du meg virkelig en vekkerklokke når man har alarm på mobil? Da får man jo også morgen "gymnastikk". :yes: Ikke jeg, har ikke barn helt ennå... Skulle ønske jeg hadde vekkerklokka på da jeg sto opp. Jeg hadde vekkeklokka på vekking. Skulle ønske jeg kunne leve inni Minecraft spillet. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 Samme her, hadde vært artig å slå en creeper med knyttneven. Skulle ønske jeg kunne leve inni ROBLOX, hvor jeg kunne jobbe på det der pizzaspillet her, se link: https://www.roblox.com/games/192800/Work-at-a-Pizza-Place Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 Seriøst? Viser du meg virkelig en vekkerklokke når man har alarm på mobil? YES du trenger å lætte litt på ræva de, du skriver selv det her i rrødt . Skulle ønske jeg hadde vekkerklokka på da jeg sto opp. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Ingen vekkerklokke var nødvendig for meg i dag. Skulle ønske legene kunne finne ut av hva som feiler meg for tiden. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Ikke jeg, har ikke sånt. Skulle ønske jeg klipte tåneglene nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. september 2019 Forfatter Del Skrevet 26. september 2019 Jeg gjorde det her om dagen. Skulle ønske neglene ikke fantes. Syns det er herk å klippe dem. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Samme her. Skulle ønske vi ikke hadde nerver i tennene og at det aldri ble hull i dem. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Veldig samme her. Trakk for øvrig siste visdomstanna i går. Skulle ønske alle kunne bli enige og slutte å krige og lage faenskap. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. september 2019 Forfatter Del Skrevet 27. september 2019 (endret) Samme her. Skulle ønske at de alle forstod at krig kommer man ikke langt med. Endret 27. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Samme her. Skulle ønske jeg var på konserten med Khalid i Oslo Spektrum 13. september. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 (endret) ikke her Skulle ønske jeg ikke hadde så opp fucka døgn rytme våken hele nata sove på dagen 75192 skal hjelpe meg å rette opp riktig døgn rytme å +20 thai bull +10 red bull Endret 28. september 2019 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå