Scarvo Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke trengte å kjøpe nye briller. Det er så dyrt Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Bruker ikke briller så trenger ikke kjøpe det. Skulle ønske jeg kunne gått på date. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Samme her. Skulle ønske jeg var i et forhold nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Du har jo 2 til 3 jenter. x Skulle ønske jeg marklin 1 her med BIG BOY . Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg hadde denne vinylen på veggen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september 2019 Forfatter Del Skrevet 6. september 2019 Ikke jeg. Jeg skulle ønske jeg hadde denne vinyl/LP plata på veggen. Bjork sin aller aller første plate hun ga ut. Hun var 11 - 12 års alder når hun spilte den inn. :love: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Glemte å forklare hvor man finner Norman Fucking Rockwell! med dette coveret. Denne finner man kun på Urban Outfitters. Ikke jeg. Skulle ønske jeg dro på en av konsertene med Lana Del Rey i vinteren 2020. Det er bare i vestlige Europa Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. september 2019 Forfatter Del Skrevet 7. september 2019 Da har du noe å spare til. For meg personlig hadde det sikkert vært artig, selv om Lana Del Rey ikke er helt min musikk stil. Skulle ønske Bjork hadde litt oftere konsert i skandinavia, Norge. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 (endret) Du har jo 2 til 3 jenter. x 2 til 3 jenter?! Da går jeg utifra at Lana Del Rey er den ene, Sigrid er den andre, og hvis det var tredje, så hadde det vært Billie Eilish... Ikke jeg. Oslo Spektrum 2. desember 2019, der er Björk tilbake til Norge! Hvis du ikke har fått det med deg, for din del. Skulle ønske jeg la meg tidligere i natt. Endret 7. september 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 La meg i et greit tidspunkt. Skulle ønske jeg ikke hadde husleie å betale. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 (endret) Samme her. Skulle ønske jeg fikk vasket arbeidsklærne mine igår kveld. Endret 7. september 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Mine er vasket og klare til bruk. Skulle ønske jeg ikke trengte å kjøpe masse julegaver til folk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september 2019 Forfatter Del Skrevet 8. september 2019 Jeg kjøper ikke til absolutt alle. Kun søstrene mine og foreldrene mine. Det holder mer en nok. Skulle ønske Tilbake Til Fremtiden IV og V var en ting. Vil så gjerne se tids toget reise i tiden. :love: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg sto i Golden Circle da Metallica spilte i Granåsen 13. juli. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Jeg også.... Skulle ønske gradestokken viste 30 grader ute. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg gikk på rulleski for tiden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2019 Forfatter Del Skrevet 9. september 2019 Samme her. Skulle ønske jeg hadde rulleski. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Ikke jeg. Skulle ønske flere innså viktigheten av å bruke stemmeretten sin. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2019 Forfatter Del Skrevet 9. september 2019 Ikke jeg. Skulle ønske flere innså viktigheten av å bruke stemmeretten sin. Hva mener du? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Ikke jeg. Skulle ønske flere innså viktigheten av å bruke stemmeretten sin. Samme her. Skulle ønske snarveien opp til jobben ennå var åpen, men det er en gravemaskin som sperrer av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå