SprengeMobil Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Samme her. Skulle ønske det var Fjordland i skål, den Pasta med ost og skinkesaus på Rema der jeg jobber. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg hadde mer penger på konto. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Samme her. Skulle ønske det ikke var så mørkt ute. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Jeg har ingen problemer med mørket. Skulle ønske jeg hadde tid og råd til å skaffe meg en hund. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Ikke jeg... Skulle ønske det var helg snart. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september 2019 Forfatter Del Skrevet 3. september 2019 (endret) Samma det. Skulle ønske det fantes enda flere spill/film med absolutt alle favoritt sjangrene mine i. :wee: Har nå en film i hylla med alle favoritt sjangrene i, med navn som... :love: Har mistet mistet tellinga hvor mange ganger jeg har sett den nå. Endret 3. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke skrev denne posten nå med hevet og senket skrift. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september 2019 Forfatter Del Skrevet 3. september 2019 (endret) FEAN, duhar smittet meg med have og senket skrift, Spre-M. Skulle ønske jeg ikke opprettet denne have og senket forbannelsen. Endret 3. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Samme her. Skulle ønske den forbannelsen ble brukt i Bannetråden v3. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Ikke jeg. Skulle ønske flere var opptatt av klima og miljø. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Både og. Norge kan ikke redde verden alene. Skulle ønske jeg var i godt humør. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. september 2019 Forfatter Del Skrevet 4. september 2019 (endret) Både og. Norge kan ikke redde verden alene. Skulle ønske jeg var i godt humør. Det er så sant Ari-ZO, hele verden burde være flink til å redde verden. Jeg er i godt humør. Skulle du ønske jeg byttet profilbildet tilbake til den jeg hadde? Endret 4. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Ja likte bedre den andre. Skulle du ønske at jeg byttet til et anonymt bilde? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Neida, du kan ha akkurat det profilbildet du vil Skulle ønske det var bedre vær idag hos meg. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Fint vær her.... Skulle ønske jeg kunne krype under dyna igjen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Ikke jeg. Skulle ønske diktsamlinga til Lana Del Rey som heter Violet Bent Backwards Over the Grass kom ut på et eller annet tidspunkt. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Ikke jeg. Skulle ønske man kunne gå ned i vekt uten å trene og spise sunt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Samme her, men jeg har begynt å spise sunt. Skulle ønske jeg hadde penger til bil. Lenke til kommentar
Tinkerbelle Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Jeg også. Skulle ønske jeg hadde noen gode hodetelefoner så jeg kunne høre mer på musikk. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Jeg har noen gode allerede, et par Beats Solo 2 Wireless, om jeg husker riktig. Vil gjerne ha noen AirPods også. Skulle ønske jeg hadde en Apple Watch nå, men ser fram til når Apple evt. lanserer Series 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå