TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2019 Samme her. Skulle ønske man kunne få ordren man har bestilt like fort på døren når man har bestilt den. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Samme her. Skulle ønske bier og andre irriterende insekter sluttet å fly inn hver gang jeg åpner et vindu. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2019 Dem irriterer ikke meg. Dem kan fint komme på besøk, med mindre det ikke er myggen og flotten da. Skulle ønske jeg hadde SuperTed kosebamse. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Ikke jeg. Skulle ønske DarkSeeds sitt bamseønske gikk i oppfyllelse. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Samme her. Skulle ønske vinteren aldri kom tilbake Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Ikke jeg. Jeg driver med vinteridrett. Skulle ønske Frøene byttet tilbake til sitt originale profilbilde. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Tenker han må få bestemme det selv Skulle ønske Sprengemobil var fornøyd med Seeds sitt nye bilde. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2019 Enig, jeg er glad i SuperTed. ¦3 Skulle ønske Frøene byttet tilbake til sitt originale profilbilde.Men uansett, så er det jo artig å høre at du Spre-Magasinet likte min forrige profilbilde. ^^ Skulle ønske flere kunne kalle meg for TheD. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Ikke jeg, siden jeg ikke er DeMørkeFrøene. Skulle ønske Trusegutten-filmene er ekte. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2019 Tja, kanskje her. Skulle ønske jeg hadde et ønske om å gjøre om akkurat denne ønsken. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 22. juli 2019 Del Skrevet 22. juli 2019 Hmmmm litt usikker på hva du mener men sikkert jeg også. Skulle ønske det ikke bare var reprise på tvn Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2019 Samme her. Skulle ønske jeg hadde en tvilling. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. juli 2019 Del Skrevet 22. juli 2019 Hmmmm litt usikker på hva du mener men sikkert jeg også. Skulle ønske det ikke bare var reprise på tvn Er også enig med Frøene. Repriser er jo bare gørrkjedelig. Det har jeg. Skulle ønske jeg syklet i helga. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2019 (endret) Er også enig med Frøene. Repriser er jo bare gørrkjedelig. Det har jeg. Skulle ønske jeg syklet i helga. Bare nysgjerrig, er det en eggete tvillinger eller flere eggete tvillinger? :wee: Skulle ønske jeg ikke tuklet med mobilen min i går før jeg sovnet. Det holdt mere nok med meg-tid i går i senga. :dribble: PS: Ikke jeg, jeg syklet til matbutikken på lørdagen. Endret 22. juli 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 22. juli 2019 Del Skrevet 22. juli 2019 Bare nysgjerrig, er det en eggete tvillinger eller flere eggete tvillinger? :wee: Skulle ønske jeg ikke tuklet med mobilen min i går før jeg sovnet. Det holdt mere nok med meg-tid i går i senga. :dribble: PS: Ikke jeg, jeg syklet til matbutikken på lørdagen. Jeg skulle også gjerne hatt en tvilling... Tukla ikke med mobilen på senga igår jeg... Skulle ønske jeg ikke var sulten nå Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Bare nysgjerrig, er det en eggete tvillinger eller flere eggete tvillinger? :wee: Skulle ønske jeg ikke tuklet med mobilen min i går før jeg sovnet. Det holdt mere nok med meg-tid i går i senga. :dribble: PS: Ikke jeg, jeg syklet til matbutikken på lørdagen. Enegget tvilling er det. Jeg skulle også gjerne hatt en tvilling... Tukla ikke med mobilen på senga igår jeg... Skulle ønske jeg ikke var sulten nå Det er ikke jeg, har nettopp spist frokost. Skulle ønske jeg fikk tid til å fotografere M/S Midnatsol, et hurtigruteskip som kun går om sommeren og drar nedover til Antarktis om høsten. Plassen langs norskekysten blir overlatt til M/S Spitsbergen. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Skulle ønske postmannen leverer Sim til internett idag. Kan gå i butikken å kjøpe for 150kr men liksom dumt når det kommer gratis i posten. Smartingene sperret kortet fordi de sendte ut nytt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg hadde Builders Club-medlemsskap på ROBLOX. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg fikk møte Charter-Svein en gang. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2019 Hadde sikkert vært artig å truffet på ham jah. Jeg er ikke fan av ham. Skulle ønske jeg fikk møte Alex Rosén en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå