Scarvo Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Ikke jeg. Hører ikke mye på radio. Skulle ønske maling ikke var så dyrt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 Samme her. Skulle ønske dropsene på Hurtigruten ikke kostet 250 kroner. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 WHAT????? Så mye. Det skulle jeg også ønske de ikke gjorde, snakk om å skremme turistene Skulle ønske jeg hadde noen sko jeg har lyst på Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 (endret) WHAT????? Så mye. Det skulle jeg også ønske de ikke gjorde, snakk om å skremme turistene Skulle ønske jeg hadde noen sko jeg har lyst på Men jeg har hørt at dropsene kostet 177 kr hos produsenten selv og Christiania Glasmagasin. Samme her. Yeezys :dribble: Skulle ønske det gikk buss i rundt den tiden jeg skal til tannlegen om 10,5 timer. Endret 10. juli 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2019 Jeg skal ikke til tanlegen på slutten av denne månden. Skulle ønske jeg hadde oftere våtedrømmer. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 Ikke jeg. Skulle ønske enkelte folk pusset tennene litt oftere. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Samme her. Skulle ønske jeg hadde et helt nytt hus jeg hadde tegna selv. (sammen med en arkitekt selvfølgelig) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2019 (endret) Jeg har tegnet eget drømme hus. Men, jeg har ikke råd å bygge den i virkeligheten, men i spillet Minecraft der skal jeg garantert bygge den. Skulle ønske at ho Arizona var mer aktiv på lekeplassen. Føler at det er nesten skjeldent jeg ser til ho nå. Endret 12. juli 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 Ja er mye og gjøre i hus og hage, og ikke minst med 4 unger som har sommerferie. Kan ikke sitte foran dataen hele dagen da vettu... Men koselig å høre da Skulle ønske jeg hadde 10 millioner på kontoen nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2019 (endret) Ja er mye og gjøre i hus og hage, og ikke minst med 4 unger som har sommerferie. Kan ikke sitte foran dataen hele dagen da vettu... Men koselig å høre da Skulle ønske jeg hadde 10 millioner på kontoen nå. Det er jo sant. Når man har barn, da bør man pruritere familien først. :yes: Sammer her. Og kanskje enda mer. Skulle ønske jeg hadde 999 kvintillioner kroner på kontoen min. (En kvintillion har 30 nullere.) https://no.m.wikipedia.org/wiki/Kvintillion Endret 13. juli 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. juli 2019 Del Skrevet 15. juli 2019 Ikke jeg. Det blir litt for mye. Skulle ønske jeg ikke var solbrent. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 16. juli 2019 Del Skrevet 16. juli 2019 Blir aldri solbrent jeg, men skulle jo selvfølgelig ønske du ikke var det. Skulle ønske jeg fikk drømmejobben min Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2019 Samme her. Skulle ønske flåtten og myggen ikke fantes. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Samme her. Skulle ønske jeg ikke hadde vondt i en arm. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 (endret) Det har ikke jeg nå. Skulle ønske jeg ikke gikk tom for strøm på mobilen etter Metallica-konserten! Skal huske på det med mobilstrøm hvis jeg evt. drar på Rammstein til neste år. Endret 17. juli 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Samme her. Skal hjelpe deg å huske på det neste gang. Skulle ønske jeg kunne sett enda mer av verden. 1 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Samme her. Skulle ønske jeg var på vei til maldivene Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Ikke jeg heller. Skulle ønske det var finere vær der jeg bor idag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2019 Jeg bor ikke der du bor. Skulle ønske de som sleit mentalt, slapp å slite mentalt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Samme her, Skulle ønske man slapp å bli ringt opp av svindelnummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå