Arizona Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Har det Alltid travelt jeg Skulle ønske jeg hadde litt brun farge nå, Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Samme her. Skulle ønske jeg husket maten min da jeg dro hjem fra skolen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Har ikke glemt noen mat på skolen. Ferdig med den for noen år siden. Skulle ønske jeg hadde mer motivasjon til å studere noe. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2019 Litt det samme her også. Skulle ønske jeg hadde flere sertifikatet på flere forskjellige kjøretøy. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Samme her, når jeg blir gammel nok til det. Skulle ønske jeg kvittet meg med helt unødvendige kvitteringer. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Samme her. Skulle ønske jeg var i godt humør nå Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Samme her. Skulle ønske jeg rakk bussen hjem idag. pga at jeg sløvet med pcen altfor lenge... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg hadde mengder hvis av grøsser spill som jeg liker. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg var i bedre form nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Samme her. God bedring til deg. Skulle ønske DarkSeeds hadde noen fine dager i Oslo mens han feiret Pride. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Samme her. Er ikke veldig forkjølet, er i helt fin form. Skulle ønske Mr-SG fant e-posten og passordet sitt til hans gode gamle bruker Mr-SG. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 (endret) Samme her men tror ikke det skjer. Det kan heller skje at jeg får noen av administratorene til å slette den slik at jeg kan få en "fresh start" med denne her. Skulle ønske jeg visste hvordan livet ser ut om fem år. Endret 22. juni 2019 av Mr Supergomp reservekanal Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Samme her... Skulle ønske jeg vant lotto igår Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Samme her. Skulle ønske det ikke er for mye i hodet mitt nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2019 (endret) Samme her. God bedring til deg. Skulle ønske DarkSeeds hadde noen fine dager i Oslo mens han feiret Pride. Det har/hadde jeg. Det var skikkelig artig å oppleve på nært hold. Samme her. Skulle ønske det ikke er for mye i hodet mitt nå. Regner med det er tanker du mener! :huh:Hvis det stemmer, så litt det samme her også. Mye tanker og inntrykk. Skulle ønske de to idiotene jeg møtte på i går ikke mobbet meg, når jeg var på tur til paraden. Jeg giddet ikke å lage så stor drama ut av det, jeg ga blanke f'en i dem. Endret 23. juni 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Var ikke der, så skulle også ønske dem ikke mobbet deg. Skulle ønske det var bedre vær der jeg bor i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2019 Det er flott vær her i Oslo da. Skulle ønske Spre-M fikk drømmen sin oppfylt. 100 meter med snø hele året. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Samme her. Skulle ønske Jokingnutria fikk drømmen sin oppfylt, spille fotballkamp med VR-briller på. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2019 Samme her. :rofl: :rofl: :rofl: Skulle ønske Arizona fikk sin drøm oppfylt, å få 5 stappfulle lastebiler med tonnehvis med sminke. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg hadde ferie enda en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå