Arizona Skrevet 12. juni 2019 Del Skrevet 12. juni 2019 Jeg og... Skulle ønske regnet forsvant Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 12. juni 2019 Del Skrevet 12. juni 2019 (endret) Ikke jeg. Skulle ønske jeg sov nå. God natt folkens Endret 12. juni 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2019 (endret) Ikke jeg. Skulle ønske jeg sov nå. God natt folkens Nei, det kan du ikke gjøre. Ellers kan jeg få ledelsen i Okkuperings leken. Nå skal jeg ta natten. Skulle ønske senga kunne komme til meg, ikke omvendt. Endret 13. juni 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Jeg og.... Skulle ønske jeg ikke våknet opp av torden klokka tre i natt og ikke fikk sove igjen Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Jeg liker torden, så det vil jeg gjerne følge med på. Skulle ønske jeg ikke ble sur eller skuffet i det hele tatt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2019 (endret) Har ikke vært det på mange måneder siden. Skule ønske at folk ikke snakker om min private informasjon offentlig i offentlige diskusjoner, med mindre at jeg viser at det går greit da. Ta det heller via PM hvis man lurer på om infoen dere har funnet ut om meg stemmer. Endret 14. juni 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 Ikke jeg heller. Skulle ønske jeg var på PCen nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg fikk okkupert noen par sider i okkuperings leken nå i natt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. juni 2019 Del Skrevet 15. juni 2019 Samme her. Skulle ønske noen tok turen innom denne tråden om fæle platecovere som jeg har laget i går kveld. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2019 (endret) Tok en snar tur innom ja. Men giddet ikke å sitere, da. Kanskje en annen gang. Skulle ønske Spre-M ikke lå og sov nå i denne tiden, når denne sitaten ble skrevet. Nå har jeg ledelsen i Okkuperings leken igjen. Endret 16. juni 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 Syns han skal få sove litt jeg... Har han ikke ferie? Skulle ønske jeg kunne bytte utseende nå... 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2019 Det hadde vært kult ja, samme her. Da kan vi jo bytte klopp Arizona. :lol: Skulle ønske at folk ikke stresset i trafikken. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 :rofl: Hææææ? Jürgen Klopp? Samme her. Skulle ønske jeg la meg tidligere i går kveld. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2019 Jeg la meg tidlig i går, men jeg klarte ikke å sove. Så jeg lå og vrei i senga i ca 4 timer. Skulle ønske jeg fikk søvn natt til i dag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 SAMME HER. SKULLE ØNSKE JEG IKKE SKREV DETTE INNLEGGET MED CAPS LOCK PÅ. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Samme her. Du ser sinna ut da (selv om du helt sikkert ikke var det) Skulle ønske jeg husket passordet til opprinnelige profilen min. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2019 Skulle også ønske at du husket det. Et lite tips Mr-SM-RK. Skriv passordet ned i en liten bok, og ha den hjem sånn at den ikke er lett tilgjengelig. Skulle ønske Mr-SM-RK hadde det samme profil bilde. PS: Mr-SM-RK det var litt av et profilbilde. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Samme her. Skulle ønske jeg ikke kjedet meg nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Samme her. Skulle ønske jeg hadde noe godt å spise hjemme. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Det har jeg alltids. Skulle ønske jeg ikke hadde det så travelt idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå