Scarvo Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Jeg også. Det er noen morsomme tråder. Spesielt V2. Skulle ønske det ble opprettet flere geografi-tråder. Savner "All verdens land"-tråden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2019 Er ikke det å bare å ta den baklengs? Det er en lek som går ann for meg. Skylle ønske Priden gikk her jeg bor. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Ikke jeg. Skulle ønske det var toalett på badet her hjemme hos meg. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Jeg har do på badet hjemme. Skulle ønske Norge hadde en jevn temperatur gjennom hele året (+ eller - 20 grader) Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Jeg og... Helst 25+ Skulle ønske jeg kunne dra på shopping og kjøpe alt jeg har lyst på Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Samme her. Skulle ønske mennesker ikke led. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Samme her. Skulle ønske det ikke fantes dødelige sykdommer Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Samme her. Skulle ønske oppkjøringstilbudet hos noen trafikkstasjoner av Statens vegvesen ble opprettholdt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2019 Tenker ikk så mye på det. Skulle ønske Spre-M var gørr lat, så gørr lat at han ikke gidder å gjøre noe med hobbyen sin, og alt annet. XD lol Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Ikke jeg. Slutt å snakk shit om meg! Skulle ønske flere var med i Er for de som synes at dette ble for vanskelig-leken. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2019 Ikke jeg. Slutt å snakk shit om meg! Skulle ønske flere var med i Er for de som synes at dette ble for vanskelig-leken. Jeg tullet jo bare. Skrev jo lol. Skulle gjerne vært med i den leken, hvis jeg forstod meg på den. Men det gjør jeg desverre ikke. :huh: Skulle ønske alle likte å spise bananer. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Man kan forstå leken hvis man leser gjennom hele tråden, prøver å hjelpe deg bare. Samme her. Skulle ønske jeg dyrket noe hjemme. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2019 Njei, har ikke grønnefingrer. Skulle ønske jeg forstod dyrenes språk. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Ja, jeg forstår kattenes språk. Skulle ønske jeg lagde mere videoer på YouTube. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Jeg også, selv om jeg ikke har sett noen av de... Skulle ønske jeg var smart Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2019 Er ikke alle smart på sin måte da? Skulle ønske jeg fikk oppleve ufoer. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg hadde råd til sydenferie i år... Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Samme her. Skulle ønske det fantes ett bedre kollektiv-tilbud her jeg bor... Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Bra kollektivtilbud er det der jeg bor. Skulle ønske det ikke var bråkete der jeg bor. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2019 Ikke bråkete her da. Skulle ønske Spre-M fikk oppfylt sin største drøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå