TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2019 (endret) Har aldri vært bortig de to trådene der. Skulle ønske jeg hadde en egen kunst galleri her og nå. Altså en fysisk kunst galleri. Ikke en virtuell kunst galleri, som min nett side er. Planen er der i å prøve å få det til en fysisk utgave. jah. :yes: Endret 7. juni 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg la meg tidligere i går. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Jegf oxo 05:49 på morgenen Skulle ønske jeg ikke var avhengig av Vr spillet Apex Construct VR Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Jeg spiller ikke det, så ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke var redd for å spørre en del ganger. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Jeg er heldigvis ikke redd for det. Skulle ønske jeg ikke hadde vannskrekk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2019 Det finnes ikke vannskrekk hos meg. Foresten, Mr-SG hvordan klarer du å dusje da? Skulle ønske det ikke var varmt her nå. :sleep2: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Varme er bare godt Tropesommer! Skulle ønske hunden til en kamerat av meg ikke bjeffet så fælt mot meg. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Det finnes ikke vannskrekk hos meg. Foresten, Mr-SG hvordan klarer du å dusje da? Skulle ønske det ikke var varmt her nå. :sleep2: Tror du skjønner utmerket godt hva jeg mener med vannskrekk. Er selvfølgelig ikke redd for å dusje. Det tror jeg du vet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2019 Jeg er ikke glad i tropesommer. :hrm: Ikke så voldsomt jeg bryr meg om hunden som bjeffer. Vil sikkert ha oppmerksomhet. Skulle ønske jeg kunne jage sola vekk, når jeg syns den varmer for ekstremt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2019 (endret) Tror du skjønner utmerket godt hva jeg mener med vannskrekk. Er selvfølgelig ikke redd for å dusje. Det tror jeg du vet. Okei, jeg trudde du mente generelt rettsel mot vann. Endret 7. juni 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Jeg er ikke glad i tropesommer. :hrm: Ikke så voldsomt jeg bryr meg om hunden som bjeffer. Vil sikkert ha oppmerksomhet. Skulle ønske jeg kunne jage sola vekk, når jeg syns den varmer for ekstremt. Ikke jeg. Liker sol og varme. Skulle ønske jeg slapp å irritere meg over enkelte småting. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 (endret) Samme her. Skulle ønske jeg ikke forvekslet tråder. Endret 7. juni 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 (endret) Samme her. Skulle ønske jeg ikke trengte å redigere kommentarer av og til. Endret 7. juni 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Samme her. Skulle ønske at ikke netthandel overtar for fysiske butikker. Å gå på butikker er trening Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2019 (endret) Samme her. Skulle ønske at teknologi utviklingen gikk ufattelig tregt. Endret 8. juni 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Ikke her. Skulle ønske alle i verden hadde minst 1 venn. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Samme her. Skulle ønske det var McDonalds i nord. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Jeg også. Har vært mange ganger i Nord-Norge og aldri kommet over en McDonalds. Skulle ønske jeg snart kunne dra nordover igjen. Har trivdes veldig godt alle stedene jeg har besøkt (som er Tromsø, Fauske, Bodø, Svolvær, Mo i Rana og Brønnøysund) Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Jeg og. Aldri vært lengre en trondheim Skulle ønske jeg var pakket og klar for en laaaaang ferie i varmere strøk Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Samme her. Skulle ønske flere brukere var i Google-leken enn nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå