Arizona Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Å så heldig da.... Jeg vil også Samme her. Alt går i det samme selv om jeg som person er ALT annet en et A4 menneske Skulle ønske jeg satt på flyet til en øde øy nå Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Ikke til en øde øy men skulle gjerne vært på flyet. Skulle ønske jeg ikke trengte å støvsuge snart. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Er ikke så veldig lenge siden jeg ryddet og vasket her... Jeg skulle ønske at jeg hadde en litt større datamaskin. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Samme her. Skulle ønske jeg gjorde noe bedre nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Samme her. Skulle ønske mamma var på besøk og kunne lage middag til meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2019 Jeg ville heller hatt en kjæreste som kunne gjøre det. Og motsatt, at jeg lager mat til henne. :wee: Med andre ord, ikke jeg. Skulle ønske Mr-SG var en ekte superhelt som supermann. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 (endret) Ikke jeg. Skulle ønske jeg hadde svært mange Gomp-esker hjemme, alle med bare Supergompen på, som Mr-SG. Endret 29. mai 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Ikke jeg. Har bare en (kjøpte før i dag) Skulle ønske VG lagde flere episoder av Fanthomas. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Har aldri sett det... Skulle ønske jeg hadde palmer i hagen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2019 Ikke jeg. Har bare en (kjøpte før i dag) Skulle ønske VG lagde flere episoder av Fanthomas. Samme her. Fanthomas er en tå kul serie. Har aldri sett det... Skulle ønske jeg hadde palmer i hagen Jeg også.Skulle ønske Wintergatan (Martin) ble ferdig med Marbel Machine X nå. https://youtu.be/QbqC9C6UEck Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg var mer kreativ med profilinformasjonen min. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Synes min informasjon er helt ok jeg Skulle ønske jeg kunne bo på hotell oftere. Lenke til kommentar
Osp Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Samme her. Skulle ønske GRRM snart ble ferdig med bøkene sine. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Samme her. Skulle ønske Limp Bizkit kom ut med sitt syvende album, har tatt syv år til nå... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Ikke jeg. Aldri hørt om dem. Skulle ønske vokalisten i Linkin Park ikke døde for noen år siden. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Samme her. Det er ufattelig trist at en av mine favorittartister fra barndommen skulle gå bort... RIP Chester Bennington 1976-2017 Skulle ønske Keith Flint i The Prodigy ikke tok sitt eget liv 4. mars. Da kunne jeg ha reist til Trondheim i midten av august og sett på Pstereo-festivalen de skulle headline Det hadde vært tidenes show Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2019 Jeg vet ikke hvem han er. Men trist at han har godt bort da. Skulle ønske flere likte Okkuperings leken min. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Samme her. Skulle ønske Mr-SG kom tilbake til Bannetråden v3. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2019 Nja, både og. Går litt lei av den leken selv. Skulle ønske jeg ikke hadde misforstått meldingen fra Karate lederen, om sommerferien. Er veldig usikker om dem har egentlig sommeferie nå jeg. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg varmet opp før jeg løpte idag, har en ubehagelig blemme under foten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå