SprengeMobil Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Gjør ingenting for meg! Skulle ønske det ikke var annerledes idag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg var født med uten negler. Negler er en herk å klippe. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Tenker ikke så masse over det egentlig. Skulle ønske jeg ikke trengte å skifte pære på lampen jeg har hjemme. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Ikke jeg, kan like godt skifte pære jeg. Skulle ønske jeg spiste mere pærer (altså frukten). Lenke til kommentar
Osp Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Samme her. Skulle ønske sukkeravgifta forsvant. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Ikke jeg, da blir jo alt det usunne billigere...Og vi blir feitere Skulle ønske jeg var trøtt nå Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2019 Jeg er trøtt nå. Vurderer kanskje å legge meg tilid enn til vanlig i dag. Skulle ønske jeg kunne treffe og hilse på Alex Rosén personlig. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Jeg og. Han virker som en hyggelig fyr. Skulle ønske russen ikke hadde et like dårlig repertoar som de har i dag. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Samme her... Skulle ønske jeg aldri mer måtte stå opp tidlig Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Har ingenting imot å stå opp tidlig når det trengs. Skulle ønske jeg slapp å barbere meg daglig. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Det trenger ikke jeg hvertfall, holder med 2 ganger i uka el no . Skulle ønske jeg var ferdig med eksamen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Ingen eksamener å tenke på her. Skulle ønske jeg var litt sprekere hjemme og ikke bare på jobb. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2019 Jeg er sprek, går to ganger i uke på Karate trening. Skulle ønske jeg ikke ble så forbanna opphengt i mobilen min i denne tiden av døgnet i det siste. Sånn som nå. (Altså når denne sitaten ble skrevet.) Skulle ha lagt meg for ca 1 time siden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Måtte se nå i 2 mobiler er som du Thed Skulle ønske ikke posten var up fucket del pakker har kommet på feil navn å noen pakker har satt seg fast et sted ringe i morgen Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Samme her, selv om jeg ikke venter noe spesielt fra posten. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Skulle ønske jeg ikke glemte å skrive "skulle ønske" i min forrige post. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2019 (endret) Ikke her, jeg husket å gjøre det. =3 Skulle ønske enda flere likte mine nye leker. Finn opp en historie til et kort video snutt Avhengighets... -leken Nytt på nytt leken -v3-- Endret 9. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Jeg og. Skulle ønske det skjedde noe morsomt til helgen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2019 (endret) Jeg tar det som kommer. Skulle ønske jeg kunne forvandle meg til en centaur. https://images.app.goo.gl/UqNkasanwt5WSyuQA Endret 9. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke snokspiste så mye i forgårs.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå