TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2019 Ikke jeg, er lei snø. Skulle ønske at det var mørketid hele året. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 IKKE jeg.... Skulle ønske det var lyst hele året Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg hadde Minecraft i VR. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2019 (endret) Det hadde vært kult ja, samme her. Skulle ønske ulven ikke var utrydningstruet. En fantastisk skapning. Endret 5. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Samme her. Skulle ønske jeg hadde parykker hjemme. Lenke til kommentar
Osp Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg bodde i nærmere naturen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Det gjør jeg. Skulle ønske jeg hadde alle nøklene mine på ett sted. Lenke til kommentar
Osp Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Har bare et par, så har ikke det behovet egentlig. Skulle ønske jeg hadde fotografisk hukommelse. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Det har jeg! Skulle ønske jeg syklet til skolen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2019 Går ikke på skole, men jeg har syklet i dag. Skulle ønske flere teltokk i min nye lek Finn opp en historie til et kort video snutt. Det er bare meg og Spre-M deltar i den leken. :hm: Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Jeg og... Skulle ønske filmen var ferdig så jeg kunne legge meg Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Ingen film her... Skulle ønske tigere ikke var farlige slik at man kunne klappet og lekt med dem uten at liv står i fare. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Å ja de er sååååå søte.Så jeg og Jeg skulle ønske jeg ikke var sulten nå. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Jeg er ikke særlig sulten akkurat nå. Jeg skulle ønske at det blir litt finere vær i dag. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Jeg og. Dritvær. Skulle ønske jeg hadde fått brunfarge av sola nå. Lenke til kommentar
Osp Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Er ikke noe særlig sol her, så vanskelig for meg. Skulle ønske eksamen ikke eksisterte. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Helt enig med deg der. Det er ett h.... Skulle ønske jeg satt på det flyet som suste over her i stad Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Tja ikke jeg da jeg ikke vet destinasjonen. Skulle ønske jeg hadde andre planer enn å jobbe på 17 mai. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2019 (endret) Tja ikke jeg da jeg ikke vet destinasjonen. Skulle ønske jeg hadde andre planer enn å jobbe på 17 mai. Har ingen planer. Tar det som kommer. Skulle ønske Mr-SG prøvde mine nye leker her inne på lekeplassen. Finn opp en historie til et kort video snutt Avhengighets... -leken Endret 6. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Jeg og... Skulle ønske at jeg ikke frøs nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå