TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2019 Enig XD lol Skulle ønske ho Arizona var flink til å se seg selv i speilet. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Samme her. Skulle ønske Joking ikke kalte meg Arnold Selv. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Tenker at det er en intern vits mellom dere to som jeg ikke kan yte noen mening om. Skulle ønske jeg ikke hadde mentale utfordringer. Lenke til kommentar
Osp Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Samme her. Skulle ønske folk bare kunne være greie. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Samme her. Skulle ønske jeg hadde lagt meg nå. Lenke til kommentar
Osp Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Ikke jeg. Skulle ønske folk sluttet å kaste plastikk i naturen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2019 (endret) Samme her, må nok innrømme at jeg glemmer meg en skjeldent gang. Har nå blidt litt bedre i å lavere å kaste søppel i natturen nå enn før. ¦D Skulle ønske folk ikke kastet brukbare ting. Eksen min gjorde det med ps spill en gang. Veldig rart at hun ikke ville gi dem bort eller selge dem. Endret 4. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Samme her. Folk kaster alt for mye. Skulle ønske jeg kunne komme på noe kreativt å skrive akkurat nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Samme her. Skulle ønske jeg hadde flere ideer nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2019 (endret) Her bor det en hel familie med idéer. Skulle ønske jeg levende i en surrealistisk erotisk verden, utifra mine eritiske ønsker. Endret 4. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg skrev dette innlegget med farge. Lenke til kommentar
Osp Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Jeg óg. Skulle ønske det var en skikkelig restaurant her jeg bor. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Samme her. Jeg skulle ønske jeg vant i lotto idag Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Samme her. Skulle ønske jeg spiste Oddsbomben. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Har ikke peiling på hva det er for noe. Skulle ønske det gikk noe spennende på TV i kveld... Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Har ikke peiling på hva det er for noe. Skulle ønske det gikk noe spennende på TV i kveld... Oddsbomben er et spill på Norsk Tipping. Jeg så Adresse Tel Aviv, spennende å få med seg som oppkjøring til Eurovision. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 HÆÆÆÆÆÆÆ? IKKE JEG. Skulle ønske jeg bestilte time hos legen litt tidligere da. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2019 Ingen behov for det ende. Skulle ønske at krig ikke fantes. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Samme her. Skulle ønske at jeg så en kritthvit sandstrand utenfor vinduet mitt Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Ikke jeg, samma for meg hva jeg ser. Skulle ønske jeg hadde mere snø hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå