TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2019 (endret) Hi hi Hva er det? Det trenger ikke jeg.... Skulle ønske jeg var super fornøyd med meg selv Se denne, da skjønner du hva jeg mener. Bare at det er penis ring utgave i steden for. XP lolhttps://images.app.goo.gl/9Cm2CnkdAzMxGpqAA Samme her. Skulle ønske pultene på klasserommet ble flyttet. Jeg går ikke på skole, så jeg kan ikke si noe på det. Skulle ønske jeg fikk mer med søvn i natt. Endret 2. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Jeg fikk greit med søvn i natt. Skulle ønske jeg hadde en kald brus akkurat nå.. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Ikke jeg, jeg vil helst drikke vann. Skulle ønske jeg lagde en Jappkake nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2019 (endret) Den mat retten har jeg aldri hørt om. IkSå ikke her. Skulle ønske solen kunne gå og gjemme seg langt til gokk. Jeg saver mørketiden. ¦C Endret 2. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Nei nei. Jeg vil ikke ha mørketid... Liker ikke mørket. Derfor at jeg ikke bord nord i landet Skulle ønske sola alltid skinte og at jeg var brun hele året.. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Ja det hadde vært deilig, selv om det sikkert ville blitt enda flere skogbranner da. Skulle ønske brannfolk, politi og andre helseyrker fikk bedre betalt enn skuespillere, selgere osv. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2019 Har ingen formeninger om det. Skulle ønske eksen min kunne akseptert meg den jeg er. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Det skulle jeg også ønske. Skulle ønske tannlegen ikke var så hinsides dyrt. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Ja jeg og....Sykt. Skulle ønske jeg hadde gjort mere sprell når jeg var yngre. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Jeg også egentlig. Det var liksom enda en tid hvor det på en måte var tillatt. Skulle ønske jeg var ved bedre helse. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Samme her. Kjiipt når ikke kroppen fungerer. Skulle ønske jeg slapp og stå opp i morgen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Søta, er bare å ligge da. Skulle ønske jeg kjøpte de magnet bånda litt føre, er til robot støvsuger uten de virker robot støvsugeren er en fyllik på batterier. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Jeg også egentlig. Det var liksom enda en tid hvor det på en måte var tillatt. Skulle ønske jeg var ved bedre helse. Har jeg smittet deg, Good bedring THE BOSS. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Har ikke robotstøvsuger så da trenger jeg ikke de Skulle ønske jeg kunne byttet med en av dere en dag. Du kunne vært meg og jeg kunne vært deg. Fun Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Bytte ja hadde vært gøy det. Skulle ønske tropesommeren kom nå Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 JEG OG...... Jeg skulle ønske Jokingnutria og jeg får oppfylt ønske vårt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Litt usikker på det... Skulle ønske Nesa_Til_Nuffene kom tilbake... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Vet ikke hva det er. Skulle ønske norsk fotball ikke mistet publikummere. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2019 Gjør ikke meg noe, liker ikke fotball. Skulle ønske Death Stranding spillet var ute nå. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Ikke jeg.. Skulle ønske TheDarkSeed fikk den penis ringen han ønsket seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå