Scarvo Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Ikke jeg. Skulle ønske Jokingnutria bodde i et stort slott. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 He he jeg og. Skulle ønske jeg bodde i et stort slott også Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. april 2019 Forfatter Del Skrevet 30. april 2019 (endret) Ikke jeg. Skulle ønske jeg hadde et ufattelig ekstremt stort slott. Så stort at den klarer å dekke hele Finnmark. :rofl: Da kunne vi fint bodd i lag. Endret 30. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Skulle ønske jeg bode i se under her. Ikke jeg. Skulle ønske Jokingnutria bodde i et stort slott. Enig men da må det være The Disney Castle Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 (endret) Jeg og.... Sammen med dere Skulle ønske jeg ble yngre for hvert år, ikke eldre Endret 30. april 2019 av Arizona Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. april 2019 Forfatter Del Skrevet 30. april 2019 Skulle ønske Jeg og.... Sammen med dere Skulle ønske jeg ble yngre for hvert år, ikke eldre Man vil jo uansett forlate verden tilslutt. Nja, kanskje. Skulle ønske jeg var udødelige. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Jeg og Skulle ønske at jeg og badevekta var venner Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Jeg og badevekta er venner allerede! Skulle ønske snøen ikke smelta der jeg bor. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2019 Jeg og badevekta er venner allerede! Skulle ønske snøen ikke smelta der jeg bor. Ante ikke at du hadde badedrakt. ¦3 Ikke her. Gått lei snøen. Skulle ønske Spre-M, Arizona, Jo-KN og Mr-SG kunne kjøpe noe godt i dag. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Ante ikke at du hadde badedrakt. ¦3 Ikke her. Gått lei snøen. Skulle ønske Spre-M, Arizona, Jo-KN og Mr-SG kunne kjøpe noe godt i dag. Fnis Det var ikke badedrakt men badevekt... Jeg spiser ikke godteri hvis det var det du mente.... Så ikke jeg. Skulle ønske jeg klarte og la være og spise det som var usunt Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2019 Fnis Det var ikke badedrakt men badevekt... Jeg spiser ikke godteri hvis det var det du mente.... Så ikke jeg. Skulle ønske jeg klarte og la være og spise det som var usunt OBS: øyene mine leste hvist i kryss der jah. Noe godt trenger ikke bare være goderi. Det kan være noe sunt også. ¦D Ikke jeg, er veldig glad i søppel mat som det usunne også kan kalles. Selv om jeg liker det, så prøver jeg selvfølgelig å spise varirt kost, sunt og usunt. Skulle ønske at selve livet var så mye lettere å håndtere. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Oki det måtte blitt det da.. Jeg og... Ikke alltid like greit Jeg skulle ønske jeg var ferdig med det jeg holder på med. Lenke til kommentar
Osp Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Jeg og, sannsynlighet er dørgende kjedelig. Jeg skulle ønske folk sluttet å plukke opp etter hundene sine. (Unødvendig bruk av plast) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2019 (endret) Jeg og, sannsynlighet er dørgende kjedelig. Jeg skulle ønske folk sluttet å plukke opp etter hundene sine. (Unødvendig bruk av plast) Man skal ikke slutte å plukke opp etter hunden sin selv om posen kanskje er miljøskadelig. Det skal finnes nedbrytbar pose også, som er snill mot naturen. Det produseres ikke så stor mende av den type posen enda da. ¦3 Jeg skulle ønske noen enkle hundeiere plukket opp etter hunden sin. Det er faktisk ekkelt å gå bortigjenom fortauet når det ligge ca 1 kilo hunde skit dort igjennom. Endret 1. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Osp Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Vel, dette er strengt tatt ikke en diskusjonstråd, men plastikk er utvilsomt miljøskadelig. Hundeskit er ikke miljøskadelig, men noen mennesker er pysete i mine øyne. Kan jo bare spørre seg selv hvor ens egen avføring blir av... Jeg synes ikke det er ekkelt, enten blir det brutt ned eller tatt av regnet... Jeg skulle ønske folk gjorde mer for klimaet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2019 Sammer her. Skulle ønske jeg hadde en egen tidsmaskin. ¦3 Lenke til kommentar
Osp Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Samme her, føler jeg ble født litt for seint. Skulle ønske PS+ abonnementet ikke fantes. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2019 Nja, både og. Skulle ønske jeg hadde portal penis ring. XD lol Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Hi hi Hva er det? Det trenger ikke jeg.... Skulle ønske jeg var super fornøyd med meg selv Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Samme her. Skulle ønske pultene på klasserommet ble flyttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå