Scarvo Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Fluer er irriterende, så det skulle jeg også ønske. Skulle ønske jeg slapp å måke snø om vinteren. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. august 2018 Forfatter Del Skrevet 15. august 2018 Jeg gidder ikke å bry meg om fluene, så lenge de ikke surrer rundt matfatet mitt, da. Fluer er irriterende, så det skulle jeg også ønske. Skulle ønske jeg slapp å måke snø om vinteren. Samme her, syns det er et hærk å måkke/skuffe snø. Skulle ønske jeg det fantes en til årstid, den femte årstiden, blanding av høst og vår. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Ikke jeg. Synes det er greit med fire. Skulle ønske at jeg var bedre på å lage mat. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. august 2018 Forfatter Del Skrevet 18. august 2018 Jeg kan lage mat, men er ikke så glad i å lage mat. Skulle ønske at det gikk ann å forstrekke kjønnsorganet mitt, sånn at den blir lenger. :tease: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Ikke jeg. Skulle ønske at verden ikke var kroppsfiksert. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. august 2018 Forfatter Del Skrevet 19. august 2018 Er egentlig litt usikker på den der. Enig i at det kan bli litt vell meget av og til. Og samtidig ganske digg. Sulle ønske at skjenerelt sensur var dø for lenge siden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Ikke alt men nesten alt er jeg enig i. Skulle ønske att ikke war så mye krig i verden faen meg åååå Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. august 2018 Forfatter Del Skrevet 19. august 2018 Skulle ønske det samme. Skulle ønske at alt av det jeg likter av film og TV-serier gikk på Tv i hele dag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Samme her Skulle ønske capcom laget en remake av Resident evil 3 Nemesis Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Ikke jeg. Skulle ønske flere var flinkere til å spise frukt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Hm usikker der. men men Skulle ønske alle var som Supergomp alltid grei å snill. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. august 2018 Forfatter Del Skrevet 20. august 2018 Jaha, jha. Da hadde det vært ekstremt mange snille Gomper her da. :rofl: Skulle ønske at jeg hadde både jente og shemale magnet for de som er ekstrem pene og sexye av dem. :dribble: Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 UGG nei jente skal være jente Skulle ønske TheDarkSeeds - SCM var lik SuperGomp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. august 2018 Forfatter Del Skrevet 20. august 2018 Okei Skulle ønske at konflikten mellom meg og mamma aldri hadde eksistert. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Okei Skulle ønske at konflikten mellom meg og mamma aldri hadde eksistert. Det skulle jeg også ønske. Håper dere etterhvert får løst opp i utfordringene. Skulle ønske klokken min ikke var ødelagt. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Har ikke det problemet, og er så klart glad for det. Synd for deg da, likevel.Jeg skulle ønske jeg kunne hive ut alt som heter svadapolitikk og overkompliserte lover, og så sette opp et enklere samfunn. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Samme her. Skulle ønske flere fikk oppleve et liv i velstand Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Samme her. Skulle ønske de laget et Resident evil spill i vr ps ikke re7 til psvr da men som gamle re spillene da. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. august 2018 Forfatter Del Skrevet 23. august 2018 Usikker Skulle ønske jeg kunne invitere alle dere her på Diskusjon.no sin lekeplass til min bursdag som jeg faktisk har i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Ikke jeg. Bruker ikke å feire bursdagene min noe voldsomt. Skulle ønske jeg hadde flere venner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå