Scarvo Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Ikke jeg. Skulle ønske eldre mennesker i Norge ble tatt bedre hånd om. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. april 2019 Forfatter Del Skrevet 17. april 2019 (endret) Skule jeg tent pa når tid skal jeg leike meg for å sove! Er infaantalisk trøt. Also so trøt at koppen min sier neste i fra, om "nå er det leke før jeg skrur koppen din av." Endret 17. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Skule jeg tent pa når tid skal jeg leike meg for å sove! Er infaantalisk trøt. Also so trøt at koppen min sier neste i fra, om "nå er det leke før jeg skrur koppen din av." Her har du nok vært trøtt ja. Ikke mye her som kunne assosieres med "skulle ønske" Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Jeg fortsetter. Skulle ønske man hadde sol og fint vær hele året. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Jeg og... Og varme Skulle ønske jeg hadde grønne øyne Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. april 2019 Forfatter Del Skrevet 17. april 2019 Nja, kanskje. Skulle ønske at ho Arizona også kunne over ta første siden av lekeplassen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg drakk Crystal Pepsi. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 For din del skulle jeg også ønske det. Skulle ønske folk tenkte seg mer om før de åpnet kjeften av og til. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Nja, kanskje. Skulle ønske at ho Arizona også kunne over ta første siden av lekeplassen. He he skulle ønske jeg visste hva du mente med det??? Det skulle jeg og... Irriterende med sånne folk. Skulle ønske jeg får sove lenge i påsken Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. april 2019 Forfatter Del Skrevet 17. april 2019 He he skulle ønske jeg visste hva du mente med det??? Det skulle jeg og... Irriterende med sånne folk. Skulle ønske jeg får sove lenge i påsken Mener at man ser kun deg på første siden på denne lekeplassen på alle lekene. Både jeg, Mr-SG, Spre-M, Jo-KN og MLV, gjør det på første siden. I det siste har Spre-M vært skikkelig ivrig i å gjøre det da. Håper også på det på dine vegner. :wee: Skulle ønske alle likte det jeg likte. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Ikke alt men noe. Skule ønske SprengeMobil byttet navn til MR AS. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Ikke jeg... Skulle ønske jeg så bra ut i bikini Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Samme her. Skulle ønske jeg hadde råd til billetter til Kadetten i sommer... Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg hadde råd til ferie Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Samme her. Skulle ønske det ikke var søledammer på gang og sykkelstien der jeg bor. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Samme her, men nesten borte da. Skulle ønske jeg hadde tid til å nyte påskeferie Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Samme her. Skulle ønske jeg hadde store høyttalere med høy bass! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. april 2019 Forfatter Del Skrevet 19. april 2019 Ikke jeg. Skulle ønske Spre-M byttet profilbilde til favoritt bikinien sin. XD lol Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 He he jeg og Skulle ønske den var rosa Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. april 2019 Forfatter Del Skrevet 19. april 2019 Samme her, helst sjokk rosa. Skulle ønske at Arizona var med i enda flere leker i denne lekeplassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå