MR SPEED Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Okej prøve huske det Skulle ønske jeg ikke var avhengig av det radiostyrte bygge settet + snart skal jeg bygge lego ford mustang expert bygge settet Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. april 2019 Forfatter Del Skrevet 8. april 2019 (endret) Ikke jeg. Skulle ønske Joking ikke kalte meg "TNT BAND". HÆ, elsker du sosiale mediene så høyt? Jeg gjør ikke det. Okej prøve huske det Skulle ønske jeg ikke var avhengig av det radiostyrte bygge settet + snart skal jeg bygge lego ford mustang expert bygge settet Kanskje det samme her også. Skulle ønske jeg kunne quote (sitere) fra flere forskjellige sider på en og samme side på pc-en også, ikke bare på mobilen. Oppdaget det i dag at det er mulig via mobilen. ^^ Endret 8. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Samme her Skulle ønske Resident Evil 2 Remake var i vr blir i vr Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Ikke jeg... Trur jeg.. Skulle ønske jeg skjønte hva dere prata om Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Jeg skjønner hva dere prater om. Skulle ønske jeg hadde takboks til bilen. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Det har jeg... Skulle ønske denne uka snart ble ferdig Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Absolutt samme her. Jeg skulle ønske jeg skjønte hvordan jeg får Dolby digital på HBO og Amazon fra Streameren. Finner ikke manual på nett. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Jeg også. Skulle ønske det ikke lenger var glattis. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april 2019 Forfatter Del Skrevet 9. april 2019 (endret) Samme her. Skulle ønske at basketball var et verdens kjent og populært sport. Basketball er så mye badre en fotball. Endret 9. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Ikke jeg. Skulle ønske det ikke var grusvei opp til huset der jeg bor. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Ingen grusvei her jeg bor. Skulle ønske det var like fint vær hele året som det er i dag her jeg bor. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Ikke jeg... Her blåste det kaldt i dag.. Skulle ønske jeg ikke ønsket meg alt mulig Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Kanskje jeg ønsker meg alt mulig en gang. Skulle ønske jeg bodde lenger ned ved veien, så jeg enkelt kan gå ned til busstoppet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Ikke jeg... Trur jeg.. Skulle ønske jeg skjønte hva dere prata om https://www.youtube.com/watch?v=7c9L4TQls5w Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april 2019 Forfatter Del Skrevet 9. april 2019 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=7c9L4TQls5wJo-KN, feil tråd. Kanskje jeg ønsker meg alt mulig en gang. Skulle ønske jeg bodde lenger ned ved veien, så jeg enkelt kan gå ned til busstoppet. Da mister du jo masse med gå trening. =3Jeg trenger ikke busstopp rett uten for døra. Jeg bor ganske sentralt. Det tar meg ca 10-15 min å gå til city. Skulle ønske jeg hadde en portal ring, som en penisring. (& Endret 9. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Jo-KN, feil tråd. Da mister du jo masse med gå trening. =3 Jeg trenger ikke busstopp rett uten for døra. Jeg bor ganske sentralt. Det tar meg ca 10-15 min å gå til city. Skulle ønske jeg hadde en portal ring, som en penisring. (& ikke jeg. skulle ønske jeg fikk rc sakkene litt fort fra rcdeler å elefun Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april 2019 Forfatter Del Skrevet 10. april 2019 (endret) Banner ROFL2 for at, HÆ, hva prater du om? Med andre ord, ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke hadde så ekstremt med fetisjer, som jeg har. Endret 10. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Banner ROFL2 for at, HÆ, hva prater du om? Med andre ord, ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke hadde så ekstremt med fetisjer, som jeg har. ikke jeg. skule ønske du skjønte cool rc hobby er. https://www.rc-deler.no/ https://www.elefun.no/rc/hobby.aspx Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Ikke jeg... Skulle ønske alle var snille. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Samme her. Skulle ønske jeg hadde et kombiskap med isbiter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå