MR SPEED Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Kaffe ugg nei bedre med cola Skulle ønske Half life vr spill kom ut snart+ valv vr head sett kom ut. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. april 2019 Forfatter Del Skrevet 8. april 2019 Half Life er desverre ikke min type spill. Skulle ønske Jo-KN var enda våken, da denne sitaten ble skrevet. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Jeg og, men vet ikke hvorfor Skulle ønske jeg fikk sove 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ikke jeg, jeg har stått opp nettopp. Skulle ønske jeg hadde minst mulig bøker. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. april 2019 Forfatter Del Skrevet 8. april 2019 (endret) Samme her også. Sluttet å kjøpe tekst bøker. Skulle ønske at jeg elsket å lese bøker. Men jeg gjør dersverre ikke det. Elsker å skrive da. Endret 8. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Samme her også. Skulle ønske jeg hadde en bra garasje. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. april 2019 Forfatter Del Skrevet 8. april 2019 Har verken bil eller garasje. Skulle ønske jeg hadde råd til min drømme hus. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Jeg også. Skulle ønske Eternal Atake, det andre albumet til Lil Uzi Vert, kommer ut snart. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. april 2019 Forfatter Del Skrevet 8. april 2019 Vet ikke hva du prater om. Så ikke her. Skulle ønske jeg forstod deg der. ¦3 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ikke jeg, jeg forstår deg. Skulle ønske det var en helt ny bokstav i norsk alfabet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. april 2019 Forfatter Del Skrevet 8. april 2019 Det har blidt snakk om det. Ha en egen bokstav for kj og skj. Det er faktisk veldig mange som sliter dem. Det vil ikke skje på manga år. https://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=65156.0;wap2 Skulle ønske Spre-M lå og sov nå. Vil gjerne over ta lekeplassen igjen. =3 lol Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ikke jeg, jeg er på vakt! Skulle ønske DeMørkeFrøene lagde en "diss track" mot Lord_MV. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg generelt hadde et bedre liv enn det jeg har i dag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Jeg også. Skulle ønske jeg bodde nær svenskegrensen. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Tja jeg bor ikke så langt unna så ... Skulle ønske formen var bedre idag Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Jeg er i god form idag! Skulle ønske jeg hadde takvifter. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ikke jeg... Skulle ønske jeg hadde mange millioner på kontoen min Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Jeg også definitivt. Skulle ønske jeg kunne reise tilbake til Afrika. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. april 2019 Forfatter Del Skrevet 8. april 2019 Jeg hadde klart det en kort stund. Men ikke for lenge, pga varmen. :huh: Skulle ønske at teknologien ikke tok for mye overhånd på sosialiteten våres. Man besøker nesten ikke vær andre lenger pga det. :hm: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Ikke jeg. Skulle ønske Joking ikke kalte meg "TNT BAND". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå