SprengeMobil Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg lagde en kjempesvær lyspære. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Ikke jeg. Skulle ønske Ipoden ikke gikk tom for strøm på bussen i kveld. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Ikke jeg... Skulle ønske jeg ikke våknet så j...tidlig Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Ikke jeg heller. Skulle ønske jeg gikk Birken en gang. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Tja det kunne jo vært morro det... Skulle ønske jeg var super happy idag Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. april 2019 Forfatter Del Skrevet 6. april 2019 Hufta, du får prøve det beste å gjøre dagen din bedre. ¦| Jeg derimot, er ikke humøret ned. Topp humør her. ¦D Skulle ønske at Arizona fikk en bedre dag i dag. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Så bra da at noen er happy Ja det skulle jeg og Skulle ønske jeg vant i lotto i kveld. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Det skulle jeg også. Skulle ønske jeg gikk på NTG. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Ikke jeg... Er ikke no idrettsmenneske akkurat. Skulle ønske jeg hadde en kald øl nå Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Ikke jeg, for jeg drikker ikke! Skulle ønske jeg hadde en snøscooter som fungerer. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Fiks den, deler finnes på nett. Skulle ønske filmene og Sacd jeg bestilte kom før helgen, men 4K Android Streamer Kom da. Ønsker at jeg aldri tar i bruk all pirat bloatware på den... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Ikke jeg. Skulle ønske noen andre gøye folk var pålogget nå. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Ikke jeg. Skulle ønske noen andre gøye folk var pålogget nå. Samme her... Skulle ønske at folk på forum svarer på linker. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Litt usikker. Skulle ønske Gouldfan får en fin dag i morgen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. april 2019 Forfatter Del Skrevet 6. april 2019 Jeg tror da det, at han får det. :wee: Jeg skulle ønske at Mr-SG hadde flere videoer på sin YT-kanal. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Har ikke vært og sett så det vet jeg ikke.... Jeg skulle ønske jeg var venn med badevekta mi Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Jeg også... Skulle ønske jeg hadde alpinski. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke hadde kommet så tidlig på jobb i dag. Enda to timer til jeg begynner og her sitter jeg. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 He he ute i god tid du da... Skulle ønske jeg kunne gå å legge meg Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Ikke jeg, er du gærn! Det er altfor tidlig! Skulle ønske jeg drakk kaffe nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå