SprengeMobil Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Det skulle jeg også. Skulle ønske jeg så The Prodigy live. RIP Keith Flint (fyren jeg har på profilbildet) Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Ikke jeg. Hvil i fred. Skulle ønske jeg ikke skrev så fort at jeg taster feil en gang i blant. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 (endret) Jeg skriver veldig fort, noen ganger taster jeg feil men jeg retter raskt opp! Skulle ønske jeg ikke hadde kattehår på klærne. Endret 4. april 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Ikke jeg. Har ikke katt. Jeg skulle ønske det skjedde noe morsomt i helgen Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Det skulle jeg også. Skulle ønske det fantes en bil med både automat- og manuelt gir. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Ikke jeg. Sunt med variasjon. Skulle ønske det fantes KFC nærmere boplassen. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Å ja jeg og... Det er så godt... Men usunt så like godt at det ikke er her.. Skulle ønske jeg satt på et fly akkurat nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Det skulle jeg også. Skulle ønske det var en fjernkontroll for alt mulig. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 He he ja det hadde vært kjekt. Skulle ønske jeg fikk en jobb snart Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Det skulle jeg også ønske Arizona. Skulle ønske Arizona fikk jobb i morgen. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Jeg og.... Skulle ønske livet var enkelt Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 (endret) Livet går opp og ned, folk kommer og går/går bort. Sånn er livet. Jeg ønsker jeg var rå på matte/elektro og el artikler. Hadde vært så kult å lodde modde eller reparere elektronikk. Endret 5. april 2019 av Gouldfan Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Jeg er jo for lengst rå på matte/elektro og el artikler. Skulle ønske jeg besteg Galdhøpiggen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2019 Forfatter Del Skrevet 5. april 2019 Ikke jeg. Skulle ønske at SprengeMobil faktisk sprengte en mobil. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Hi hi jeg og.. Skulle ønske jeg sola alltid skinte. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2019 Forfatter Del Skrevet 5. april 2019 (endret) Ikke jeg, er ikke så glad i sola. Skulle ønske Arizona hadde en rosa kjole på profilbildet sitt. PS: Den kjolen du har på profilbildet klær deg. Regner med at det er deg da, Arizona. Endret 5. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Tusen takk. Ja er meg, men vurderer og få meg et anonymt bilde som alle andre...Rosa er yndlingsfargen min da Kanskje jeg skulle ønske det jeg og da Skulle ønske jeg så litt tynnere ut på bilde da ( må nok bytte) Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Ikke jeg, jeg har bilde av Keith Flint fra The Prodigy. RIP. Derfor også sitatet mitt. Skulle ønske jeg spilte et eller annens spill nå. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Ikke jeg. Spiller ingenting. Skulle ønske jeg var ute på byn og hadde det gøy nå Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2019 Forfatter Del Skrevet 5. april 2019 Jeg har det gøy allerede her hjemme. Jeg er ikke den som liker å gå så mye ut på byen, bare for å ha det gøy. Det er skjeldent det skjer. Jeg liker å dra å shoppe da. :wee: Skulle ønske jeg hadde tidsreise evnen som Hero i Heroes serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå