Scarvo Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Jeg også. Skulle ønske utfordringer var enklere å håndteres med. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. april 2019 Forfatter Del Skrevet 3. april 2019 (endret) Samme her. :yes: Skulle ønske jeg fikk vite alderen til SprengeMobil. Endret 3. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Ikke jeg. Skulle ønske DarkSeeds var glad i å bade. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2019 Forfatter Del Skrevet 4. april 2019 Desken, oppfyllelsen din er oppfylt, jeg elsker å bade, spesielt dykke under vann. ¦D Skulle ønske at Mr-SG ikke var i drømmeland nå, når denne sitaten ble skrevet. XD lol Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Mr-SG var i drømmeland da du skrev dette, DarkSeeds. Skulle ønske jeg spilte mer Fortnite for tiden. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Ikke jeg... Skulle ønske det skjer noe positivt i dag Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Det skulle jeg også. Skulle ønske jeg slapp strenge oppgaver på skolen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Er ferdig med skolen for en del år siden. Skulle ønske alle hadde en fin dag i dag Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Det har jeg kanskje? Skulle ønske det var pant på pappkartonger. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Kunne jo vært greit det da... Skulle ønske jeg ikke var så sykt trøtt Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2019 Forfatter Del Skrevet 4. april 2019 Jeg er ikke lenger trøtt, er våken nå. ¦3 Skulle ønske at Arizona, Mr-SG, SprengeMobil og LMV var naboene mine. Dere virker utrolige flotte mennesker. =3 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Jeg er ikke lenger trøtt, er våken nå. ¦3 Skulle ønske at Arizona, Mr-SG, SprengeMobil og LMV var naboene mine. Dere virker utrolige flotte mennesker. =3 Takk for det DarkSeeds og i like måte. Finnmark blir dessverre for kaldt for meg. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Jeg er ikke lenger trøtt, er våken nå. ¦3 Skulle ønske at Arizona, Mr-SG, SprengeMobil og LMV var naboene mine. Dere virker utrolige flotte mennesker. =3 Åååå så søt du er da Det hadde nok vært en fiiiin gjeng... Finnmark????? Skulle jeg ønske også. Skulle ønske jeg visste hvem alle disse søte menneskene er jeg. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Jeg er ikke lenger trøtt, er våken nå. ¦3 Skulle ønske at Arizona, Mr-SG, SprengeMobil og LMV var naboene mine. Dere virker utrolige flotte mennesker. =3 Takk, DarkSeeds Det skulle jeg også ønske. Skulle ønske hurtigruta tok lastebiler. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Bryr meg egentlig ikke om den tar lastebiler eller ikke, hvis jeg skal være helt ærlig Skulle ønske fattigdom ikke eksisterte. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2019 Forfatter Del Skrevet 4. april 2019 (endret) Samme her. Skulle ønske min favoritt norsk YTber NickHal hadde bedre tid i å legge ut oftere video på kanalen sin. https://www.youtube.com/user/NickHalTV Endret 4. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Ikke jeg. Skulle ønske man ikke trengte å betale skatt. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Ja jeg og.... Forbanna greier altså... Jeg skulle ønske jeg ikke var meg Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2019 Forfatter Del Skrevet 4. april 2019 Nei, ikke tenk sånn. Du har en flott kropp. ¦D Skulle ønske at Arizona var stolt av kroppen sin. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Jeg og.... Men sånn er det ikke. Ingenting jeg hater mer Skulle ønske jeg bare var glad og fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå