Arizona Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Ikke jeg for det har jeg... Skulle ønske jeg kunne krype under dyna igjen Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Det gjør jeg om natten! Jeg skulle ønske jeg kunne se alle TV-kanaler i verden. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Ikke jeg. Hadde ikke klart å bestemme meg for hva jeg ville se på. Skulle ønske jeg ikke hadde vondt i magen. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Jeg har ikke vondt i magen men skulle ønske du ikke hadde det da. Jeg skulle ønske jeg var perfekt 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Det skulle jeg også! Jeg skulle ønske jeg hadde en elektrisk snøfreser. 1 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Ikke jeg... Har en vanlig som går på bensin så trenger ikke flere. Skulle ønske jeg ble fort brun i sola Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Det skulle jeg også. Jeg skulle ønske jeg hadde et whiteboard på soverommet. 1 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Ikke jeg... Skulle ønske jeg klarte og finne på no saklig å skrive her. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Det skulle jeg også, går snart tom for ideer. Jeg skulle ønske jeg aldri gikk tom for ideer. 1 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Jeg og... Hadde vært fint det. Jeg skulle ønske jeg var 20 år igjen. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Ikke jeg, jeg holder alderen min hemmelig. Jeg skulle ønske jeg hadde 5G der jeg bor. 1 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Det gjør jo jeg og da men selv om man er bare er 22 så kan man jo ønske at man var 20 fremdeles.. Her på bygda kommer det vel aldri men kunne ønske det jeg og. Jeg skulle ønske jeg vant i vikinklotto i dag 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Det skulle jeg også. Jeg skulle ønske jeg hadde rulleski-tredemølle. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Ikke jeg... Skulle ønske jeg ikke snappet med en kjekk fyr. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Ikke jeg. Jeg skulle ønske jeg hadde sprinkler hjemme. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Litt usikker på den faktisk. Skulle ønske man ikke trengte å betale for strøm. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Det skulle jeg også ønske. Jeg skulle ønske jeg hadde alt mulig-spilleren (CD, vinyl, kassett, FM, DAB+ osv.) Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Ikke jeg. Skulle ønske menneskeheten viste mer respekt ovenfor hverandre. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Det skulle jeg også ønske. Skulle ønske jeg bodde i et smarthus. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Ikke jeg. Vil helst ha kontroll selv. Ikke sånn som han i rema reklamen Skulle ønske jeg hadde nytt hus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå