Scarvo Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Haha jeg spiser alle de fire tingene ofte. Skulle ønske barbermaskinen ikke var tom for strøm. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ikke jeg... Bruker bare høvel. Skulle ønske noen lagde middag idag Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Det skulle jeg, men fikk faktisk noen til å lage middag idag! Jeg skulle ønske alle penner ikke gikk tom for blekk. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. april 2019 Forfatter Del Skrevet 2. april 2019 Samme her. Skulle ønske at den under meg har vært på matbutikken denne uken. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Jeg har vært på matbutikken i dag. Skulle ønske snøen forsvant. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ikke jeg, da får jeg ikke gått mer på ski! Jeg skulle ønske man kunne lade elbilen med mobilen. 1 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 He he ja det hadde vært no... Jeg også. Jeg skulle ønske jeg hadde fått gått mer på ski i vinter. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg kunne gå oftere i joggebukse og andre chille klær. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ikke jeg går aldri i joggebukse.. Bare treningstights... Skulle ønske jeg hadde tid og ork til å trene HVER dag 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. april 2019 Forfatter Del Skrevet 2. april 2019 Jeg klarer ikke å trene hver dag. To dagner i uken er mer enn nok. Skulle ønske at ho Arizona trente kampsport som meg. :ph34r: Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Å ja det skulle jeg og ønske... Hadde vært såååå kult. Skulle ønske jeg kunne kickboksing... 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. april 2019 Forfatter Del Skrevet 2. april 2019 Ikke her. Skulle ønske jeg fikk lov å trene Judo sånn jeg egentlig ville. Så ente det med Karate isteden for. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Det skulle jeg og ønske du kunne. Skulle ønske man kunne velge hver dag hvordan man ville se ut. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. april 2019 Forfatter Del Skrevet 2. april 2019 Samme her. Hadde vært rå kult å hatt en av og på bryter som både skifter kjønn og klærstil med ønskelig. Skulle ønske jeg hadde hamskifte som Mystique fra X-Man har. Det er å skifte utsende til hvem som helst. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Jeg og. Hadde vært kult. Skulle ønske jeg lå på en strand og sola meg nå 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. april 2019 Forfatter Del Skrevet 2. april 2019 Er ikke så glad i sola, at jeg må sole meg. :nei: Skulle ønske at jeg hadde rundet absolutt alle, ca 318++ tv-spillene som jeg har i hylla. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Det skulle jeg, men jeg må også følge med på kapasiteten på min Xbox One. Jeg skulle ønske jeg hadde mer abonnenter på YouTube. 1 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ikke jeg, er ikke på youtube. Men skulle jo ønske at du hadde det da Jeg skulle ønske jeg fikk sove nå. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Det skal jeg snart. Jeg skulle ønske jeg hadde automatiske skuffer og skap. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg hadde oppvaskmaskin i leiligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå