TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. april 2019 Forfatter Del Skrevet 1. april 2019 (endret) Nja, hva skal jeg si. Dialekten hennes er grei som den er. ¦3 Skulle ønske at ensomhet følelsen ikke var så kraftig nå. D¦ Endret 1. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 He he jeg prater ikke toten dialekt... Helt vanlig østlandsdialekt her Alle er vel ensom avogtil selv om man har familie rundt seg. Det skulle jeg ønske også at du ikke var ensom nå. Jeg skulle ønske jeg ikke hadde vondt i ryggen i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Det skulle jeg også ønske at du ikke hadde. Skulle ønske jeg fikk muligheten til å reise oftere. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. april 2019 Forfatter Del Skrevet 1. april 2019 Ikke jeg, er ikke så glad i å reise. Skulle ønske at tidsmaskinen var oppfunnet. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg hadde vafler tilgjengelig akkurat nå. Fikk plutselig lyst på. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Det skulle ikke jeg. Legger på meg bare jeg hører ordet vaffel Jeg skulle ønske rompa mi var litt mindre Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ikke jeg. Jeg skulle ønske jeg spiller ROBLOX i bil. 1 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ikke jeg... Jeg skulle ønske jeg skulle ut og reise 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Det skulle jeg. Jeg skulle ønske jeg gjemte meg i kjøleskapet. 1 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ikke jeg. Det hadde blitt kaldt. Skulle ønske jeg tjente masse penger 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ja det hadde vært veldig greit også for meg. Skulle ønske jeg ikke hadde regninger å betale. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Det skulle jeg ønske også. Er alt for mange. Skulle ønske jeg hadde en ny drit fin kjole Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ikke jeg, jeg er mann! Jeg skulle ønske jeg moppet gulvet på skolen. 1 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ikke jeg. Det er kjedelig. Jeg skulle ønske jeg hadde ferie nå Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Det skulle jeg. Jeg skulle ønske det var en endeløs skiløype. 1 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ja det hadde vært greit... Jeg og. Jeg skulle ønske denne uka var over snart 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Jeg også. Jeg skulle ønske jeg hadde et eget oppbevaringsrom for masse bøtter med bær. 1 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ikke et rom men har en fryser som det er god plass i. Skulle ønske jeg ikke trengte og sminke meg før jeg skulle på butikken 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Kanskje jeg vil det. Jeg skulle ønske jeg hadde lest hele norsk-engelsk ordboka. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Det skulle jeg og...men så kjedelig da. Jeg skulle ønske jeg klarte og la være og spise brød, poteter, pasta og ris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå