Scarvo Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Ikke jeg. Trives godt med solskinn og varme. Skulle ønske at folk var flinkere til å bry seg om hverandre. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2018 Sant, ikke absolutt alle er like flinke til det. Jeg prøver i vertfall mitt beste da. Skulle ønske at noen folk oppførte seg på veien, generelt når man er på veien. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Vet ikke så så mye om det, jegf år ikke lov til å kjøre bil må være uten annfall i 5 år før jeg kan ta sertifikat. Skulle ønske BIG BOY Union Pacific Big Boy verdens største damp lok hadde vært i lego bygge sett med motor. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2018 Vet ikke så så mye om det, jegf år ikke lov til å kjøre bil må være uten annfall i 5 år før jeg kan ta sertifikat. Nå snakket jeg om generelt på veien, ikke bare kjøretøy. Det finnes jo også vanlige sykkelister som ikke gidder å bry seg. Til og med også fotgjengere. Skulle ønske BIG BOY Union Pacific Big Boy verdens største damp lok hadde vært i lego bygge sett med motor. Går ann. Skulle ønske at det fantes større og flere lego sett av Portal. Ikke bare Portal figurene i spillet Lego Dimensions. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Jeg bryr meg ikke om lego. Så ikke jeg. Skulle ønske jeg var flinkere til å spise grønnsaker. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2018 Jeg er en kjøttelsker. Prøver å balansere det. Skulle ønske at tiden ikke gikk for fort. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Det skulle jeg også ønske. Skulle ønske jeg var mer selvsikker. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. august 2018 Forfatter Del Skrevet 4. august 2018 Det kommer ann på hva du legger i det. Hvis generelt, så ja, samme her. Skulle ønske at Donald Trump ikke ble valgt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Det skulle jeg også ønske. Jeg skulle ønske at fremmedfrykten i Norge var mindre. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Frykter ikke de. Skulle ønske 25 januari 2019 var i morgen Resident evil 2 remake kommer ut da Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. august 2018 Forfatter Del Skrevet 5. august 2018 Jeg venter ikke på den. Frykter altfor mye zombier i det spillet der. Jeg er ikke Zombie frelst. Skulle ønske at spillet Agony ikke ble sensuret. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Nå snakket jeg om generelt på veien, ikke bare kjøretøy. Det finnes jo også vanlige sykkelister som ikke gidder å bry seg. Til og med også fotgjengere. Går ann. Skulle ønske at det fantes større og flere lego sett av Portal. Ikke bare Portal figurene i spillet Lego Dimensions. Bygg det selv, det heter moc Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Jeg venter ikke på den. Frykter altfor mye zombier i det spillet der. Jeg er ikke Zombie frelst. Skulle ønske at spillet Agony ikke ble sensuret. Ikke jeg. Skulle ønske at alkohol ikke var så utbredt som det er blant ungdom i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2018 Forfatter Del Skrevet 7. august 2018 Samme her. Skulle ønske at jeg hadde super evnen til Mystique fra X-Man, hamskifte. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Ikke jeg. Skulle ønske jeg kunne lest tanker til folk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. august 2018 Forfatter Del Skrevet 9. august 2018 Jah, delvis korekt her. Ikke akkurat min favotitt evne da men. Skulle ønske at det var flere av disse dagene her, der man føler at tiden går sakte. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Ja tiden går sakte du vet hva 25 januari 2019 Resident evil 2 Remake Skulle ønske jeg ikke knuste det bilde med glass i ferdig snart får opp allt Det postive jeg stable eskene lego+halo megablock+++i skapet Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Det var dumt at du knuste glass, så det skulle jeg ikke ønsket. Jeg skulle ønske at nazismen aldri hadde eksistert. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. august 2018 Forfatter Del Skrevet 9. august 2018 Samme her. Skulle ønske at romfarten NASA hadde vært der nå, må å frakte turister ut i verdensromet i dag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Veldig uenig der, vi vanlige folk er IKKE klare for exe mars Skule ønske jeg var bedre på 3d dodel da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå