Scarvo Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Ikke jeg. Skulle ønske Aune Sand var statsminister i Norge. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2019 Jeg vet ikke hvem han er. Så, nei. Skulle ønske LMV var oftere på denne lekeplassen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Ja det skulle jeg også ønske men tenker han må få lov til å avgjøre det selv. Skulle ønske DarkSeeds pratet sørlandsdialekt. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Ikke jeg, er ikke fan av sørlandsdialekt og syns uansett at nordnorsk dialekt er bedre. Skulle ønske at folk ikke savnet meg her. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 For din del skulle jeg også ønske det. Skulle ønske Lord Macverk ikke fikk dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2019 Samme her. LMV er en altfor koselig kar. Skulle ønske at vi hadde portal dør, sånn at vi kunne besøke vær andre, når som helst. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Tja. Både og. Hadde sikkert vært trivelig men jeg liker å skille mellom livet mitt her inne som supergompen, og det private livet utenfor forumet. Skulle ønske jeg frøs på beina. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2019 HVA!! Ønsker å fryse på beinan. Ikke jeg. Skulle ønske jeg hadde like mye peng som Onkel Skrue Mc Duck. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Ja det hadde vært greit. Skulle ønske jeg ikke trengte å dra til legen i morgen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2019 Har ikke frykt for legen, men jeg har ikke vært hos han på noen månder nå. Skulle ønske jeg hadde flere jobbmuligheter. Fikk aldri den oppvisningen som passet meg på skolen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Nå vet ikke jeg hvorfor du ikke jobber (om det er pga sykdom eller andre ting), men for din del så skulle jeg også ønske det. Skulle ønske DarkSeeds fikk jobb som bussjåfør. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2019 Nå vet ikke jeg hvorfor du ikke jobber (om det er pga sykdom eller andre ting), men for din del så skulle jeg også ønske det. Skulle ønske DarkSeeds fikk jobb som bussjåfør. Nei ikke noe form for sykdom. Jeg trivdes ikke de siste årene jeg hadde jobb. De siste årene på Aksis, som er obligatorisk jobb for meg. Det ble veldig nedtrykt atmosfære de siste årene jeg jobbet der, og mistrivdes veldig de siste årene, og så ikke noe annen utvei for å si opp jobben. Likte Aksis før når de hadde det gammle navnet. Nå er Aksis uaktuelt, pga jeg vil ikke vekke opp gammle minner. Skulle ønske jeg hadde buss sertifikatet. Med andre ord tanken er der Mr-SG. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg aldri trengte å miste familie eller venner. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2019 Det er vanskelig å ungå, en eller en anen gang vil dem gå bort. Samme her. Skulle ønske jeg hadde vannseng. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke hadde et dårlig forhold med en kollega. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2019 Den gang da jeg jobbet, så blir det samme her. Skulle ønske absolutt alt var laget av vann, møblene, huset, hvitevarer, elektriske utstyr, cd-plater, osv. :tease: :tease: LOL Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Ikke jeg. Skulle ønske det ikke var lov med mer enn fem emojies i en setning. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2019 Ikke jeg. Skulle ønske det ikke var lov med mer enn fem emojies i en setning. Fra 5 til 7 plager ikke meg. Hvis det går over det, da vil det plage meg, og ser det som spamming. :wee: :yes: Skulle ønske at humøret mitt var på topp i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Noe sliten men ellers er humøret mitt greit. Skulle ønske jeg ikke hadde planer denne helgen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2019 (endret) Jeg hadde planer i denne helgen. De planene er alt gjort. Skulle ønske at jeg hadde to portal ringer, en blå og en orange. (Som fungerer akkurat samme som portalene i spilet Portal.) Endret 3. mars 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå