Scarvo Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Må nok skuffe deg der. Skulle ønske DarkSeeds ikke ble skuffet over at det var meg som var neste kommentar. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2019 (endret) Nja, jeg ble ikke akkurat direkte skuffet da men. :wee: Skulle ønske den under meg er den samme person som er over meg. Endret 3. februar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Gratulerer. Skulle ønske jeg hadde sertifikat. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2019 Har sertifikatet. Den under meg har lappen, men ikke bil/kjøretøy. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Skulle ønske jeg hadde fri fra jobb i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Jeg har fri fra jobb i dag. Ædda bædda Skulle ønske jeg ikke hadde fri i dag. Liker å jobbe jeg Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2019 Feil tråd. Obs: Var sikkert dau trøtt når den ble postet. :huh: Jeg har fri fra jobb i dag. Ædda bædda Skulle ønske jeg ikke hadde fri i dag. Liker å jobbe jeg Jeg har alt fri, jobber ikke i det hele tatt. Skulle ønske jeg var enda flinkere å spise sunt. Prøver mitt beste. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Ikke jeg. Spiser helt normal mengde med frukt og grønt. Skulle ønske jeg ikke trengte å betale dyre dommer hver gang man skal til tannlege. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2019 Høh, trengs ikke her. Skulle ønske jeg kunne oppleve Bjork Gudmundsdottir på nært hold, hånd hilse på henne. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg hadde boller lett tilgjengelig nå. Fikk plutselig lyst på Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) Ikke jeg. Skulle ønske at favoritten min Pasta Al Pesto ikke forsvant fra hyllene. Endret 6. februar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke var alene i kveld. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2019 Denne kvelden vil jeg være alene. Godt å være litt for seg selv også. :wee: Med andre ord: Ikke jeg. Skulle ønske at alle i verden kunne hører meg snorke, fra lang avstand. :tease: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Ikke jeg. Skulle ønske at naboene ikke hadde fest i kveld. Bråker gjør de. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2019 Hufta, naboen min har ikke hatt fest på lenge. Skulle ønske at min nye sofa var kommet nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke hadde vannskrekk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2019 (endret) Det finnes ikke vannskrekk her. Elsker å svømme, spesielt å dykke under vann. Skulle ønske jeg jeg hadde åtte armer, ben og kjønnsorganer. :tease: Endret 12. februar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke uheldigvis spiste en rosinbollebit i sted. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2019 Nemmen hufta, hvis du var meg da hadde du elsket rosinboller. <3<3<3 Skulle ønsket at mine erotiske anime/3D bilder som henger inne på soverommet mitt, var levende personer/skapninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå