TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2019 Det hadde sikkert vært kult for ham å oppleve. ^^ Skulle ønske Mr-SG hadde en tidsreise evne som Horo Nakamura i serien Heroes har. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Ikke jeg. Skulle ønske det ikke snødde ute. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2019 Det har ikke snød her ute da men. Skulle ønske at presidenten DT sleit skikkelig helt fra starten av. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Bryr meg ikke om han. Skulle ønske jeg ikke kjedet meg akkurat nå. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Ikke jeg, kjeder meg ikke nå. Skulle ønske Mr supergomp likte snøen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Hehe det får du bare fortsette å håpe på men det kommer nok ikke til å skje med det første. Skulle ønske Lord Macverk hadde en hund. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Skulle gjerne hatt en. Skulle ønske Mr supergomp var en ekte Supergomp. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2019 Samme her. Skulle ønske at LMV var som en Enderman. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Ikke jeg, da hadde jeg ikke tålt vann og ingen kunne sett på meg fordi jeg ble sint og angrep dem. Skulle ønske Seeds var en Creeper Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2019 Creeper er faktisk en av mine favoritt monstre og samtidig irriterende, Enderman er også min favoritt monster. Ikke jeg, ønsker ikke å bli sprengt. Skulle ønske den under meg var en spille glad person. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Da må du nok ønske lenge for det er jeg ikke. Skulle ønske den under meg hadde en grønn sofapute i sofaen. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. januar 2019 Del Skrevet 28. januar 2019 Det har jeg faktisk, en lysegrønn en. Skulle ønske Mr supergomp ble en spilleglad person. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. januar 2019 Del Skrevet 28. januar 2019 Ikke jeg. Skulle ønske Lord Macverk var en mindre spilleglad person Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2019 Jeg liker LMV slik han er. =3 Skulle ønske at absolutt hele Norge, vær eneste person i norge var spille gald. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Ikke jeg. Da hadde jeg utvandret til Sverige. Skulle ønske jeg var bedre til å lage mat. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2019 Er ikke så glad i å lage mat. Sier ikke at jeg ikke kan. Lager jo av og til hjemmelaget pizza, gryterett og pølsegrateng. Skulle ønske noen kunne gi min nye lek en sjanse. Q&A - Create & Play Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 For din del skulle jeg også ønske det. For meg personlig er jeg ikke særlig interessert i akkurat den type tråder. Hver sin lyst tenker jeg. Skulle ønske det kunne slutte å snø nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2019 Jah, samme her. Begynner så smått å bli lei snøen uansett. Skulle ønske Mr-SG var en kjent raper, pga hans sin nye kalle navn Mr-SG. :cool: :cool: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Skulle ikke ønske at jeg var en kjent raper. Det hadde vært ekkelt. Rapper derimot hadde vært mer fristerende og helt sikkert lettere å tjene penger på. Skulle ønske DarkSeeds fikk latterkrampe av en vits han tenkte på nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2019 Det var nesten det skjedde. Skulle ønske den under meg var LMV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå