TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2019 Her ikke knust noe som helst. Skulle ønske at jo eldre man blir jo saktere går tiden. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Faktisk ikke enig i den. Tenk så kjedelig hvis du er 90 år gammel og kroppen verker som bare det. Likevel vet du at det er lenge til du skal dø. Skulle ønske det var mindre forskjell mellom fattig og rik i verden i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2019 Samme her. Skulle ønske at jeg kunne ønske meg en ånd, sånn at jeg kan ønske. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Samme. Skulle ønske at uhelbredelige sykdommer døde ut. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2019 Nå er jeg ikke rammet av noen av de sykdommene, da men. For meg har det ikke noe å si, for de som er rammet av det vil garantert sagt det samme. Skulle ønske dagens presidenten DT, ble drept, sperret inne. Bryr meg ikke hvordan det utføres. Dere skjønner sikkert hvem jeg mener. Jeg liker ham ikke. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Jeg ønsker aldri drapstrusler mot noen. Skulle ønske jeg ikke var kald akkurat nå Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Ikke jeg, er ikke kald. Skulle ønske vinteren ikke var kald. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) Nei er faktisk uenig der. Hvis vinteren ikke er kald er det bare regn i seks måneder. Det blir jeg deppa av. Skulle ønske jeg hadde tid til å ha en hund. Endret 11. januar 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 (endret) Heller regn enn snø for min del. Tid har jeg nok av, men takler ikke ansvaret med å ha hund. Skulle ønske jeg taklet ansvaret med å ha hund, skulle gjerne hatt en. Endret 11. januar 2019 av Lord MacVerk Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Skulle også ønske at du taklet det. Skulle ønske jeg ikke måtte hjelpe noen å flytte neste helg. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Ikke jeg, men skal flytte selv i år og får nok å gjøre der. Skulle ønske det var kjempelett å flytte på ting sånn at flytting gikk fort. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Det hadde vært effektivt og greit ja. Skulle ønske det ikke var så utfordrende å komme på ting i akkurat denne tråden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2019 (endret) Syns ikke det er så vaskelig. Skulle ønske at jeg hadde en stiv snabb hele tiden. Endret 14. januar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Ikke jeg. Skulle ønske The DarkSeeds var mindre opptatt av å snakke om pupper, peniser og slike ting Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2019 Ikke jeg. Skulle ønske The DarkSeeds var mindre opptatt av å snakke om pupper, peniser og slike ting Jeg kan ikke noe for at jeg liker sånt. ^^ Og i tillegg forstår jeg at det kan bli for meget for noen i lengden. ¦| Jeg kan prøve å roe litt ned nå. ¦D Jeg skulle ønske jeg hadde pu..er. Obs, glemte meg. En gang til. XD Jeg skulle ønske jeg var skit flink å tegne 3D mersonalt. Som jeg ikke er, er mer flink til å tegne/male abstrakt og 2D. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Det kunne jeg også tenke meg. Høres kult ut. Skulle ønske jeg hadde flere følgere på Twitter. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Ikke jeg, bryr meg ikke og er heller ikke på Twitter. Skulle ønske Mr supergomp var mindre opptatt av å få følgere på Twitter Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 Hehe Skulle ønske Lord Macverk opprettet Twitter-konto. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Neh, har ikke noe interessant å skrive om og Twitter ville ikke forandret det. Skulle ønske Mr supergomp ville slutte å mase om Twitter Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Hehe jeg tar hintet. Skulle ønske Lord Macverk fikk reise til den kinesiske mur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå