TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2022 (endret) Alt går fint her. 😃 Skulle ønske tiden ikke gikk så fort. Endret 18. januar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. januar 2022 Del Skrevet 18. januar 2022 Samme her. Skulle ønske jeg kunne bestemme mer over eget liv. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2022 Jeg gjør det allerede. Skulle ønske at jeg ikke duppet flere ganger av i sofaen min. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 Har ikke sovet på sofaen i dag. Bussen derimot. Skulle ønske den under meg en god helg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2022 Hum, usikker på den. Skulle ønske jeg var 100% klar å søke på søknadsskjemen til Level Up Norge som jeg ikke er. Må nok tenke på det. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Ikke jeg. Skulle ønske fred til alle. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2022 Samme her, tror jeg. Skulle ønske favoritt retten min Pasta Al Posto aldri forsvantt fra butikkhylla. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. januar 2022 Del Skrevet 24. januar 2022 Pasta er godt, så jeg også. Skulle ønske jeg hadde pasta tilgjengelig nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2022 Spiser ikke middag i denne tiden, så ikke jeg. Skulle ønske jeg hadde en islender som venn. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. januar 2022 Del Skrevet 29. januar 2022 Jeg kjenner en islending Skulle ønske finsk ikke var vanskelig å forstå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2022 (endret) Er ikke interessert i finsk. Så ikke jeg. Skulle ønske de nordiske språkene var dominerende. Slik engelsken er. 😃😃 Endret 29. januar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. januar 2022 Del Skrevet 30. januar 2022 Har ikke gjort meg opp noen meninger om det. Skulle ønske jeg hadde gjort meg opp noen meninger om det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2022 Jeg har en mening om det. 😃😃 Personlig, er jeg ikke himmelsk glad i engelsk. Men, det betyr ikke at jeg ikke kan engelsk, kan litte gran engelsk. Skulle ønske jeg hadde hamskifte evne, da kunne jeg bli til hva som helt, en anen person, ei dør, et træ, osv. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 Ikke jeg. Skulle ønske det ikke snødde igjen nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2022 Samme her, begynner å bli lei snøen. Skulle ønske jeg kom på noe bedre enn denne her. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 Samme her. Skulle ønske kreativiteten min alltid var på topp. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2022 Det går opp og ned her. Skulle ønske at pappa ikke var så uforutsigbar i det siste. Skyller sikker av demens, jeg har null anelse. Han er jo rundt 70-80 åra. 😶😶 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. februar 2022 Del Skrevet 2. februar 2022 Samme her, for din del. Skulle ønske jeg ikke fikk en stein i skoen i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2022 Har ikke hatt sein i skoen på lenge, så ikke jeg. Skulle ønske jeg innså fortere, det jeg sa ikke var greit på forrige islandskkurset, forrige tirsdag. Må nok si unnskyld i morgen. Personlig er jeg litt treg tenkt, må jeg nok innrømme. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. februar 2022 Del Skrevet 8. februar 2022 Jeg har aldri sagt noe dumt på islandskkurs. Skulle ønske folk ikke ble så lett krenket i dagens samfunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå