TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2021 Jeg har trygd, så ikke jeg. Skulle ønske jeg hadde like pen kropp som kvinene har. Men det betyr ikke at jeg ikke er stolt over kroppen min, det er jeg. Med andre ord, jeg misunner kvinene pga de har en flott kropp. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. desember 2021 Del Skrevet 29. desember 2021 Man har den kroppen man har. Skulle ønske noe hyggelig. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2021 Inntil tider her også. Skulle ønske jeg hadde en portal-maskin som åpner en vei til drømmene mine når jeg ligger å sover. Da hadde jeg fått de tingene jeg fikk/kjøpte i drømmeland som fysisk gjenstand, i våken tilstand. Jah, jeg vet det ikke lar seg gjøre i virkeligheten, men det er jo lov å drømme. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. desember 2021 Del Skrevet 31. desember 2021 Ikke jeg. Skulle ønske Nord-Korea åpnet seg mer opp. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2022 For din del Scar så samme her. Skulle ønske jeg fikk sovet bedre natt til å går. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Jeg sov greit natt til 1. januar tror jeg. Skulle ønske jeg tålte all mat. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2022 For din del, samme her. Skulle ønske jeg fikk bedre hjelp i dag om angående dette. 😢 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Ser ut som om ønsket ditt ble oppfylt. Skulle ønske fine ting. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2022 Jeg fikk fine ting i julegave. Masse peng og et bygge sett. GraviTrax Pro starter sett, GraviTrax original starter sett, og noen småe GraviTrax tilleggs pakker. Se videoen hvis du ikke vet hva GraviTrax er for noe. Skulle ønske jeg fikk Ps5 i julegave. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 Ikke jeg. Skulle ønske jeg var flinkere på enkelte ting. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 Samme her. Skulle ønske jeg ikke fikk så vanvittig mange spam-emailer. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2022 Samme her, vanskelig å ungå. Skulle ønske de rette la merke til min kreativitet. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Ja det håper jeg også. Skulle ønske jeg fikk oppfylt alle mine drømmer. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2022 Jeg også. I vertfall de lovlige drømmene. Skulle ønske at Ps5 med disc gikk enda mer ned i pris. Den rimeligste jeg har sett hit til er rundt 9000 kr. Syns det er fortsatt for dyrt. 😑😑😑 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Usikker. Skulle ønske det ikke klødde et visst sted på kroppen akkurat nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2022 (endret) Gjør ikke akkurat det nå på meg. Skulle ønske det var flere som deltok i denne leken. Det er nesten bare med og deg Scar i denne leken. 😑😑😑 Endret 14. januar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Usikker. Skulle ønske jeg vant mye penger. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Sier ikke nei takk til det. Skulle ønske Scarvo kunne dele litt av chipsposen sin med meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2022 Usikker på den. 🤔 Skulle ønske jeg ikke var så gruelig sulten nå. JADA mage, du skal få. Ro ned da. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. januar 2022 Del Skrevet 16. januar 2022 Spiste nettopp frokost. Skulle ønske alt gikk fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå