Scarvo Skrevet 16. desember 2021 Del Skrevet 16. desember 2021 Ja det hadde jo vært fint, men det kommer aldri til å skje. Mennesket har kriget om områder og territorier siden tidenes morgen. Skulle ønske alt var bra. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2021 Alt er bra her. Skulle ønske at jeg ikke fikk skitenøe nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. desember 2021 Del Skrevet 18. desember 2021 Vet ikke hva "skitenøe" er, så ikke jeg. Skulle ønske noe fint. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2021 Scarvo skrev (1 minutt siden): Vet ikke hva "skitenøe" er, så ikke jeg. Skulle ønske noe fint. Det jeg mener med skitenøe er at man driter mye, litt det samme som diare. 🙄 Tilbake til leken: Hæ!! Samme her, tror jeg. 🤔 Skulle ønske jeg ikke var så flink til å drøye tiden. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. desember 2021 Del Skrevet 18. desember 2021 Det syns jeg kan komme godt med å være ganske ofte. Skulle ønske at vi fikk et sikkert svar på et av de store eksistensielle spørsmålene før jeg dør. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. desember 2021 Del Skrevet 19. desember 2021 Ja det hadde jo vært interessant. Skulle ønske jeg fikk utredet meg selv ordentlig en eller annen gang. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2021 (endret) Er ikke sikker på hva du mener med ordet "utredet". Har vært borti det ordet. Det er ikke ofte jeg hører eller leser det ordet. Edit: Måtte søke opp det ordet. Nå forstår jeg. Ikke jeg forresten, sliter ikke med det så ofte da. Skulle ønske jeg forstod Scarvo sin setning. Skulle ønske at jeg våknet av vekkealarmene mine i dag. Endret 20. desember 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 Jeg forsov meg ikke. Skulle ønske det ikke snødde ute nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2021 Både og her. Skulle ønske fattigdom ikke eksisterte her i Norge. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. desember 2021 Del Skrevet 23. desember 2021 Skulle det ikke eksisterte noen plass. Skulle ønske enkelte yrker fikk høyere sosial status. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2021 Scarvo skrev (44 minutter siden): Skulle det ikke eksisterte noen plass. Det og selvfølgelig. Tilbake til leken: Samme her. Skulle ønske mamma ikke hadde invitert 9 personer på julaften til i morn. 😔 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. desember 2021 Del Skrevet 24. desember 2021 Så lenge hun er innenfor retningslinjene satt av regjeringen, da bryr jeg meg ikke. Skulle ønske munnbind ikke fikk brillene til å dogge. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2021 Skulle også ønske at brillene ikke ble tugget, pga munnbindet. Skulle ønske jeg fikk sovet nå i natt. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 24. desember 2021 Del Skrevet 24. desember 2021 Jeg sov faktisk ganske godt i natt. Skulle ønske det ikke var så mye stress og mas med julefeiringen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. desember 2021 Del Skrevet 25. desember 2021 100% enig med deg. Skulle ønske det ble forbudt å kjøpe julegaver til folk over 18 år i alder. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2021 100% uenig med deg der. Skulle ønske det ikke fantes noen som sliter i jula. Syns det er bare trist at noen faktisk sliter i den høytiden. 😢 Litt det samme med de som ikke vil feire jula, selv om jeg ikke tenker så voldsomt mye på. Det er jo tross alt demmes valg. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. desember 2021 Del Skrevet 27. desember 2021 La oss bare si at jul er vanskelig for mange, av flere grunner. Det kan være sosialt press, økonomivansker, utfordringer knyttet til alkohol, traumer fra negative opplevelser i barndommer osv. Jul er rett og slett ikke like idyllisk som mange tror. Skulle ønske våren kom snart. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 27. desember 2021 Del Skrevet 27. desember 2021 Samme her! er luta lei hele vinteren nå. Skulle ønske jeg ikke var så trøtt akkurat nå. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2021 Samme her. Skulle ønske min nest siste pakke ikke ble lever så langt unna. Ikke alltid mulighet å hente da. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 For din del, samme her. Skulle ønske jeg fikk bedre betalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå