TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. november 2021 Forfatter Del Skrevet 12. november 2021 For din del Weird, så samme her. Skulle ønske at jeg ikke ble forstyrret av Kraftlaget og Ark i dag. Jeg lå og sov når de meilte meg på mobilen. 😑😑 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 Ble ikke forstyrret av noen, med unntak av at noen i umiddelbar nærhet slapp en stinky promp. Skulle ønske eksamen gikk bedre. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. november 2021 Forfatter Del Skrevet 26. november 2021 For din del, så samme her. Skulle ønske lemusen kunne forsvinne snart. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 Sliter ikke med slikt heldigvis. Skulle ønske vind ikke eksisterte. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. november 2021 Forfatter Del Skrevet 28. november 2021 Kommer ann på når tid på året her. Om vinteren da er jeg ikke så skikkelig glad i den. På en vår/høst dag så elsker jeg vinden er der. Skulle ønske favoritte årstiden min eksisterte, kombinasjon av vår og høst. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 Har ingen favorittårstid. Skulle ønske jeg var sprekere. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2021 Samme her. Skulle ønske jeg ikke var lat til enkelte tider. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Samme her. Skulle ønske det ikke var meldt dårlig vær i helgen. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Enig. Skulle ønske at jeg var en A.I. av og til, så jeg fikk gjort tingene når jeg skulle og de var prikkfritt utført. Hver gang. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Jeg også, muligens. Skulle ønske disse virusgreiene snart var over. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2021 Samme her, det er et herk det der. Skulle ønske jeg vant mye på Flax lodd. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 Samme her. Skulle ønske vinteren var over. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 Jupp. Jeg også ønske skulle det. Skulle ønske at jeg vant STYGGMYE i lottogevinster for jeg hadde levert inn hundre like grupperinger med vinnertall! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 Samme her. Skulle ønske @Sviskepott delte sin eventuelle gevinst med meg. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Jo, det kan vi ordne, hvis når jeg vinner. Jeg sier ifra. Jeg skulle ønske at soverutinene ville bli litt mere lydige overfor meg, dens herre. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2021 Øh, samme her tror jeg. Jeg skulle ønske eks stemora mi ga meg rett adresse til søstera mi som bor i Drammen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Har heldigvis ingen eks-stemor, så det problemet er ikke relevant for meg. Skulle ønske ordene "stemor og "stefar" heller ble byttet ut med "bonusmor eller "bonusfar." Høres mye finere ut. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2021 Jeg oppfatter ikke ordet "ste..." som noe negativt. Så, ikke jeg. Skulle ønske muslimer ikke ble sett ned på. De er jo mennesker de også. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Samme her. Vi er alle ett uansett legning og religion 🌈 🕊️ Skulle ønske jul snart var over. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2021 Ikke helt enda her. Så, ikke jeg. Skulle ønske det ble fred mellom absolutt alle landene på jorda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå