TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. august 2021 Forfatter Del Skrevet 21. august 2021 Jeg har kald brus. Skulle ønske maten min jeg lagde i går ikke ble brent. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. august 2021 Del Skrevet 23. august 2021 Maten i går ble ikke svidd, heldigvis. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. september 2021 Forfatter Del Skrevet 10. september 2021 PS: @Scarvo, du glemte å skrive din skulle ønske. Skulle ønske lemusen kunne forsvinne for godt, den muskelkrampen har plaget meg lenge nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 Samme her, for din del. Skulle ønske jeg ikke glemte å skrive noe jeg i ønsket i mitt forrige innlegg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. september 2021 Forfatter Del Skrevet 12. september 2021 (endret) Samme her. Skulle ønske det var lettere å komme på nye leker her inne på lekeplassen. Har en følelse av at de fleste idéene er allerede tatt. Endret 12. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 12. september 2021 Del Skrevet 12. september 2021 Samme her. Skulle ønske det var langt mer aktivitet på Telle-trådene her på forumet... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. september 2021 Forfatter Del Skrevet 13. september 2021 Nja, både og her. Det er jo fint at du liker den leken da, @WeirdFace. 😃 Skulle ønske islandskkurset holdt i et fysisk klasserom. Må nok leve med virtuelt klasserom foreløpig. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Bryr meg ikke, for å være helt ærlig. Skulle ønske det ble fint vær i morgen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. september 2021 Forfatter Del Skrevet 13. september 2021 (endret) Samme her. Skulle ønske det ikke var så rart vær i år. Sykkel planen min har havnet rett i vasken. Altså planen, ikke selve sykkelen. Endret 13. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. september 2021 Del Skrevet 14. september 2021 Kan vel ikke klage på været her jeg bor. Skulle ønske klimaforandringer ble tatt mer på alvor. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2021 Forfatter Del Skrevet 15. september 2021 Sammer her. Skulle ønske at jeg ikke ble for ivrig med å spille spill nå i natt. Ps: Jeg kan ikke noe for det at jeg liker å våke om natten, bare for å spille eventuelt være kreativ. 🎮🎨 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 Jeg har ikke det problemet, heldigvis. Skulle ønske jeg ikke var sliten i armene etter å ha bært tungt i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. september 2021 Forfatter Del Skrevet 16. september 2021 Jeg har ikke bært noe tungt i dag. Så, ikke jeg. Skulle ønske strømprisen ikke stiget opp i pris. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. september 2021 Del Skrevet 16. september 2021 Samme her. Skulle ønske feriereiser var billigere. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. september 2021 Forfatter Del Skrevet 17. september 2021 (endret) Vil si det samme her, selv om jeg ikke er reise glad person. Skulle ønske tiden ikke gikk så forbaskende fort. Det skulle vært motsatt, jo eldre man blir jo saktere går tiden. Men, jeg vet det er ikke så det fungerer. 😑😑 Endret 17. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. september 2021 Del Skrevet 18. september 2021 Delvis enig og delvis uenig. Skulle ønske den neste under meg får en fin helg. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. september 2021 Del Skrevet 19. september 2021 Samme her, det har jeg. Skulle ønske det var flere solfylte dager i det siste her oppe. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. september 2021 Forfatter Del Skrevet 19. september 2021 Både og her, så lenge den ikke varmer intenst da. Skulle ønske kurset varte to ganger i uka. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. september 2021 Del Skrevet 22. september 2021 Bryr meg ikke. Skulle ønske det ikke blåste så kraftig for øyeblikket. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 22. september 2021 Del Skrevet 22. september 2021 det bryr ikke meg noe særlig. Skulle ønske jeg ikke var tom for brus, akkurat nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå