Scarvo Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Kunne virkelig ikke brydd meg mindre om hvilken farge øya mine er. Skulle ønske det kunne holdes frie og lovlige valg verden over uten korrupsjon og stemmejuks. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Ja, jeg og. Skulle ønske ondskap og j*velskap ikke fantes. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Samme her. Skulle ønske jeg ikke hadde pollenallergi. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Jeg er heldigvis ikke plaget av det, men det høres veldig plagsomt ut. Skulle ønske det var lettere å finne på ting til julegaver. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2019 Man trenger ikke å gjøre det så avansert enn det man skal ha seg til. Så klart, det er ikke altids så lett å få det til. Skulle ønske jeg hadde rundet alle spillene mine. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Ikke jeg. Ikke at jeg spiller noe komplisert heller. Skulle ønske jeg hadde nok penger til å kjøpe leiligheten jeg vil ha. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 For din del skulle jeg også ønske det. Skulle ønske jeg ikke hadde angstutfordringer av og til. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Samme her, selv om jeg ikke har direkte angst, stort sett bare ukomfortabel med masse fremmede rundt meg. Ønsker for din del at du ikke hadde angst da Skulle ønske karma virkelig fungerte og alle fikk akkurat det de fortjener. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Igjen er vi helt enige Macverk. Skulle ønske meg og Lord Macverk fikk styre landet i 24 timer. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2019 :hmm: Det skulle du vel. Skulle ønske at det var oftere bra nyheter på nyhets kanalene. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Samme. Skulle ønske jorda hadde en større måne sånn at fullmånen ble skikkelig episk. Gjerne med ringer rundt også, hvis det er mulig på en måne. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2019 Det hadde vært kult jah. ¦3 Skulle ønske at månen våres var som en planet som jorden. Også har vi i tilleg en felles måne hvis det lar seg gjøre. ¦D Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Ikke jeg. Skulle ønske at færre folk i verden hadde vannskrekk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2019 (endret) Enig, frykt i seg selv er ikke særlig å ha. Skulle ønske jeg kunne trekke både Mr-SG og LMV igjennom skjermen, sånn at vi kan ha en artig og trivelig dag i lag sammen. ¦3 Endret 5. januar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Hadde sikkert vært morsomt. Skulle ønske smaken av mat var basert på sunnheten, sånn at jo sunnere det var, jo bedre var smaken og jo mer usunt det var, jo dårligere smakte det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2019 Jah, rart med det der, jo mer usunt det er jo mer smak gir det. Enig det skulle vært motsatt. Skulle ønske at man slapp å bli trøtt av å sove for lenge. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Samme, unødvendig at man skal føle seg mer trøtt når man våkner enn når man la seg. Skulle ønske man kunne bytte ut dårlige kroppsdeler like enkelt som bildeler på en bil. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Det hadde vært praktisk ja. Skulle ønske jeg var helt 100% frisk og ikke trengte å ta medisiner. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Samme. Skulle ønske tiden ikke gikk fort når man hadde det gøy og sakte når man kjedet seg, men motsatt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Det hadde vært fint ja. Skulle ønske jeg ikke hadde knust et glass nå nettopp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå