Scarvo Skrevet 16. mai 2021 Del Skrevet 16. mai 2021 Jeg er lei av hele Covid-skiten nå. Skulle ønske jeg ikke hadde pollenallergi. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2021 Har heldigvis har jeg ikke pollenallergi. Skulle ønske jeg ikke hadde parfymeallergi. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. mai 2021 Del Skrevet 18. mai 2021 Jeg har ikke parfymeallergi. Skulle ønske folk generelt oppførte seg litt bedre på fylla. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2021 Samme her. Skulle ønske at jeg kom på noe bedre en dette. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 Jeg også. Skulle ønske jeg hadde bedre peiling på enkelte ting. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2021 Jeg også. Skulle ønske man ikke ble trøtt av å sove for mye. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 Ukjent problemstilling for min del. Skulle ønske man ikke ble trøtt av å være for lenge våken. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 Samme her. Skulle ønske at de sosiale ulikhetene ble mindre her til lands. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 Mangfold er viktig. Men hva som er sosiale ulikheter kan vurderes forskjellig. Skulle ønske jeg kunne oppfylle ønsker. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 Samme her. Skulle ønske jeg hadde færre bekymringer i livet. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 Har ingen bekymringer. Skulle ønske jeg kunne ta et par bekymringer fra Scarvo. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Jeg også. Skulle ønske jeg fikk svar på mange mysterier jeg lurer på. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2021 (endret) Samme her. Skulle ønske jeg hadde lagt meg tidlig, ikke så fryktelig seint som dette, da denne posten ble skrevet. 😐😐 Endret 6. juni 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. juni 2021 Del Skrevet 6. juni 2021 Legger meg til helt normale tider. Skulle ønske jeg ikke ble mast på av enkelte personer. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. juni 2021 Del Skrevet 6. juni 2021 Kjøp deg seilbåt. Så kal du heller putte en mast på den. Jeg skulle ønske flere kunne le av humoren min. Ikke bare bli fornærma. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Det er ikke alt alle synes er like moro å tulle med Skulle ønske min far ikke var syk. 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2021 Hufta, det var ikke særlig. Min far er ikke syk da. Men god bedring til Scarvo sin far da. Skulle ønske Pokemon seriene ikke sluttet å gå på tv. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Jeg har egentlig aldri vært særlig interessert i Pokemon. Skulle ønske jeg var flinkere til å snakke flere språk. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Jeg og. Skulle ønske planlegging av ting ikke var kjedelig. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. juni 2021 Del Skrevet 12. juni 2021 Planlegging er kan være kjedelig, men nødvendig. God planlegging lønner seg som regel alltid. Legger man en plan, så er det bare å følge den, og det gir en form for mental avslapning. Det gir frihet til å tenke på ting rundt, som kan hjelpe helhetlig. Man kan alltids planlegge inn artige ting, eller legge inn rom for kreativ utfoldelse for å demre kjedsomheten oppi det hele. Man skal ikke kimse av at det å legge en god plan også gir en mestringfølelse. Skulle ønske at jeg hadde et bedre forhold til min far, og at han ikke hadde gjort det han har gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå