Pliscin Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Jeg også. Skulle ønske at doskåla mi alltid luktet som den utsprengte tarmjuiciske styggedommen som SCM etterlot seg etter sitt fornødende etter å ha tyllet i seg fordervet appelsinjuice her forleden. 1 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Jeg også. Skulle ønske Europris solgte en WC blokk med lukt av den utsprengte tarmjuiciske styggdommen som SCM etterlot seg etter sitt fornødende etter å ha tyllet i seg fordervet appelsinjuice. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. april 2021 Forfatter Del Skrevet 20. april 2021 Kommentar: Kan dere hver så snill å komme på noe nytt? Nå begynner jeg å bli lei av det do tullet av meg. 😒😒 Det gikk greit i starten, nå syns jeg det har blidt vell mye av det. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Kris85 skrev (10 timer siden): Jeg også. Skulle ønske Europris solgte en WC blokk med lukt av den utsprengte tarmjuiciske styggdommen som SCM etterlot seg etter sitt fornødende etter å ha tyllet i seg fordervet appelsinjuice. Usikker. Skulle ønske naboen ikke bråkte med oppussing på huset. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. april 2021 Forfatter Del Skrevet 21. april 2021 (endret) Samme her. Hos meg pusser de opp badet til naboen min. Og høres utrolig godt inn til meg, akkurat som om de kommer snart igjennom veggen. Tok en liten, alvorsprat med dem i går. Med at jeg syns de startet å bråke/pusse-opp for tidlig. Derfor fikk jeg litt dårlig søvn i går. I dag er vi begge fornøyde, i dag startet de rundt 12:00 tiden å pusse opp. Fra den tiden og ut kan de få lov å bråke så mye de vil. Skulle ønske det ikke var så varm ute nå. Endret 21. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Perfekt temperatur her sørpå. Skulle ønske mai ikke blir en travel måned for min del. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Kom mai du skjønne milde. Skulle klimaet vårt stabiliserer seg. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Samme her. Skulle ønske Kris85 ikke tisset på kaktuser. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. april 2021 Forfatter Del Skrevet 22. april 2021 Jeg har ingen formening om det. De trenger også veske for å leve. Selv om de tåler tørke bedre enn andre planter. ☺☺ Skulle ønske min venstre stortåa ikke var slem med min høyre lilletåa. 😢😢 Stortåa klarte å lage sår på lilletåa i går. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Ok. Skulle ønske jeg kunne tisse på en kaktus igjen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 Ikke jeg. Skulle ønske han over meg fikk en strålende fin dag og helg. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 Takk for det. Skulle ønske Scarvo hadde litt bedre selvtillit så han ville taklet hverdagen bittelitt bedre enn det han kanskje gjør i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. april 2021 Forfatter Del Skrevet 23. april 2021 Ingen formening, men hvis det stemmer. Så får Scar ha god bedring. ☺️ Skulle ønske mørketiden ikke tokk slutt. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 Nei takk. Skulle ønske SCM kunne lære seg å sette pris på sol & sommer. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. april 2021 Forfatter Del Skrevet 24. april 2021 Jeg er glad i mørketiden. Så, ikke jeg. Skulle ønske jeg var millionær. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. april 2021 Del Skrevet 24. april 2021 Jeg også. Skulle ønske jeg hadde bedre stedsans. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Det har jeg allerede. Skulle ønske jeg pusset opp soverommet mitt når jeg fikk tid. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Ikke heng så mye på forumet... så får du tid @SprengeMobil 😇 Skulle ønske internettet til SprengeMobil forsvant noen dager, så han fikk pusset opp soverommet sitt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Ikke jeg, må ha internett hvis det er noe annet. Skulle ønske internettet til Kris85 forsvant noen dager, så han får sett absolutt alle DVD-filmene han har. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Men... jeg har ingen DVD-filmer. Derimot har jeg 200 bøker jeg ikke har lest. Så jeg hadde nok lest en god del. Skulle ønske jeg kunne oppfylle andre sine ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå