Scarvo Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Jeg også. Det gjelder egentlig alle som sliter i hverdagen. Skulle ønske jeg hadde litt flere hobbyer. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. april 2021 Forfatter Del Skrevet 14. april 2021 (endret) For Scar sinn del, så samme her. 😏 For meg, ikke jeg, har mange hobbyer allerede. 🙂 Skulle ønske vi alle var litt mer flinke til å lette opp humøret til hverandre. Endret 14. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Jeg klarer fint å ta vare på mitt eget humør. Er jeg sur logger jeg som regel bare av fremfor å forpeste andre med mine negative tanker. Skulle ønske covid aldri hadde eksistert. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. april 2021 Forfatter Del Skrevet 14. april 2021 (endret) Samme her. Skulle ønske blodpropp bivirkninger i AstraZeneca vaksinen ikke var en ting. Det skremmer bare folk i å vaksinere seg. 😱 Endret 14. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Enig. Godt den er stanset. Skulle ønske bivirkninger generelt ikke eksisterte. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. april 2021 Forfatter Del Skrevet 14. april 2021 Nå er jeg ikke akkurat så stor vaksinereren selv, så hvis jeg skal tenke litt for andre, så jah, samme her. Skulle ønske jeg ikke var stuptrøtt nå. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Jeg er ikke trøtt. Skulle ønske det var mulig å finne noe bedre å se på Youtube nå... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. april 2021 Forfatter Del Skrevet 14. april 2021 Hvis smaken din er ganske stor og ubegrenset, så vil det ikke være et problem. Men hvis smaken din er liten og begrenset, da vil jeg tenke meg at det ikke er så lett å finne noe og se på. Til lykke meg leitingen @WeirdFace. Skulle ønske en ønske hadde tre ønsker. Altså, tre i en ønske. ☺☺ Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. april 2021 Del Skrevet 15. april 2021 Vet ikke. Skulle ønske vaskemiddel var sunt å ha i teen. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 15. april 2021 Del Skrevet 15. april 2021 Hvorfor i all verden ønsker du det?? Skulle ønske jeg ikke måtte på do akkurat nå... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. april 2021 Forfatter Del Skrevet 16. april 2021 Jeg har vært på do. Skulle ønske jeg hadde en ekorn som husdyr. De er så søte. 😍😍 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 WeirdFace skrev (12 timer siden): Hvorfor i all verden ønsker du det?? Ikke ta alt jeg skriver like seriøst. Ikke jeg. Vil ikke ha gnagere i hus. Skulle ønske så mange dyr ikke var utrydningstruet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. april 2021 Forfatter Del Skrevet 16. april 2021 Samme her. Skulle ønske krypskytere ikke fantes. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Det vil dessverre alltid være krypskyttere. Men de kan godt få strengere straff. Skulle ønske folk ble generelt litt smartere og ikke så følsomme. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. april 2021 Forfatter Del Skrevet 16. april 2021 Folk er forskjellige, hvorfor kan du ikke bare akseptere det. 😑 Skulle ønske jeg ikke fikk vondt mage etter etter appelsinjuicen jeg drakk tidligere i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Jeg har aldri fått mageknip av appelsinjuice. Skulle ønske TheDarkSycamore-SCM fikk gått på do å blåst ut alle styggedommer som befinner seg i tarmene hans for øyeblikket. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Jeg også. Skulle ønske det luktet deilig søt appelsinjuice i hele doskåla til SCM etter at han får blåst ut styggedommene som rører i tarmen hans. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. april 2021 Forfatter Del Skrevet 17. april 2021 Kris du trenger ikke å gni det inn. 😑 Det holder mer en nokk at en person sier det der, det med styggedommen. Skulle ønske at Kris85 ikke brakte ordet "styggedommen" videre. PS: Jeg vet at ingen av dere mente noe vondt ment med det. 😃 Men syns bare at det ble litt overvelidig, når Kris brakte det ordet videre. Det er bare det. 😑 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Jeg skulle ønske styggedommen ble tolket like uskyldig og vakkert som jomfrudommen - selv om kanskje fordommen blir bragt videre langt ut i alderdommen. Vi får bare håpe at fattigdommen holdes utenfor. Men det vet vi når vårflommen legger grunnlaget for brudgommen som har gjemt gifteringen i baklommen. Søtt som honningblommen som surrer rundt her på eiendommen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Samme her. Skulle ønske vi snart kunne begynne å reise igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå