Gå til innhold

Skulle ønske... -leken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke det var så dumt egentlig. Vi som går her og soser i velferd og sosiale medier her i vesten har godt av å kjenne på kroppen at vi ikke er udødelige. Dessuten er det sunt for samfunnet å bli testet i slike krisesituasjoner. Det viser hvor sårbare vi er, og gjør at vi kan forbedre oss. Dessuten dør ikke mange unge og friske av viruset, men eldre som uansett står med en fot inn i herrens rike.

Skulle ønske at elbiler var billigere.

Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (14 timer siden):

Skulle ønske jeg kunne bli mer akseptert. Det gjelder både her inne på Diskusjon.no, familien og rundt meg. Ikke alltids så lett det der, ser jeg. 😑😑

Når du er ute å går..... og du går i ditt "vanlige tempo" - altså, du går normalt. Men alle andre går mye raskere enn deg. Går alle de andre veldig fort. Eller er det du som går sakte, og de andre går normalt? Normalen er flertallet i en stor gruppe. :)

Så når du skriver "bli mer akseptert, på nett, hos familie og alle rundt deg..." - altså, du mener ingen aksepterer deg nok. Da er det mest sannsynlig bare du som føler det slik. Når man er alene om noe - og "alle andre" ikke gjør som man ønsker (for eksempel tilpasser seg din fart når du går...) - ja, da er det DU som må tilpasse deg. Ikke omvendt. :)

1 mot 100. Der den ene personen har en innstilling som er motstridende til de resterende 99. Skal da 99 personer stille seg etter den ene. Eller må den ene skifte spor og tankesett - og heller innse "det er bare jeg som surrer og roter.... de andre har rett". 

Tenk litt på den!

Skulle ønske SCM fikk litt mer selvtillit og styrke til å stå litt mer oppreist her i verden. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...