Milhouse85 Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Ikke jeg. Skulle ønske SCM kunne slutte å prate om brettspillene sine. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. april 2021 Forfatter Del Skrevet 6. april 2021 Det er jo noe jeg brenner for. 😓 Men, jeg kan jo roe litt ned. 😃 Skulle ønske snøen var borte nå. Dritt lei den. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Ikke noe snø her. Bare vind og kaldt. Skulle ønske jeg ikke hadde vondt i halsen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2021 Forfatter Del Skrevet 7. april 2021 Jeg har ikke hatt vondt i halsen på mange år. Så ikke jeg. Skulle ønske Scar ikke sleit med halsen sin. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Ikke jeg. 👹 Skulle ønske jeg kunne ønske meg et ønske. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2021 Forfatter Del Skrevet 7. april 2021 Skulle også ønske jeg kunne meg et ønske. 😃😃 Skulle ønske jeg ikke drøyde å lage middag i dag. Magen min snakker som fy faraoen akkurat nå. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Har ikke en mage som snakker. Skulle ønske det er blir mye aktivitet i den nye leken jeg nettopp lagde på forumet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2021 Forfatter Del Skrevet 7. april 2021 (endret) Jeg får teste den ut, avhengig av hvis jeg klarer å forstå den da, og hva jeg syns om den. 😕 Skulle ønske at corona'en aldri kom til verden. Endret 7. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Synes ikke det var så dumt egentlig. Vi som går her og soser i velferd og sosiale medier her i vesten har godt av å kjenne på kroppen at vi ikke er udødelige. Dessuten er det sunt for samfunnet å bli testet i slike krisesituasjoner. Det viser hvor sårbare vi er, og gjør at vi kan forbedre oss. Dessuten dør ikke mange unge og friske av viruset, men eldre som uansett står med en fot inn i herrens rike. Skulle ønske at elbiler var billigere. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Jeg også. Det kunne ha gjort en liten forskjell for kloden vår ❤️ 💚🌍 Skulle ønske enkelte mennesker ikke hadde fått like mye oppmerksomhet som de har i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april 2021 Forfatter Del Skrevet 9. april 2021 Den er jeg usikker på. 😕 Skulle ønske jeg ikke glemte å vaske klærne i går. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 Husker som regel på slikt. Skulle ønske kneet mitt ikke verket. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april 2021 Forfatter Del Skrevet 9. april 2021 Min kne er fin den. Skulle ønske det ikke var drit varmt da jeg sto opp i dag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 Jeg hadde ikke hatt noe imot litt varmere vær snart. Skulle ønske det ikke var så forbanna mye vind i dag... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april 2021 Forfatter Del Skrevet 9. april 2021 Det skulle jeg ønske, med kombinasjon av solvarme. Da blir jeg fornøyd. 😃😃 Skulle ønske jeg hadde super evne hamskifte, sånn at jeg kan forvandle utsenet mitt til et dyr eller til annen kropp. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 super evne hamskifte? huh? Skulle ønske enkelte land ikke var så dopet på nasjonalisme at det utgjør en risiko for det internasjonale samfunnet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april 2021 Forfatter Del Skrevet 10. april 2021 (endret) Huh,..hæ? Skulle ønske Kris kunne lese en gang til, jeg skrev jo hva hamskifte hva er i min forrige post. 😕😕 Endret 10. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Kris85 kan lese helt fint antar jeg. Skulle ønske dere to ga hverandre en klem. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april 2021 Forfatter Del Skrevet 13. april 2021 Samme her, hvis Kris hadde en tidsmaskin og reist tilbake i tid og spurt yngre seg selv. "- Fortids Kris, det burde du ikke ha sagt." Da hadde jeg gjerne gitt ham en klem. Skulle ønske jeg kunne bli mer akseptert. Det gjelder både her inne på Diskusjon.no, familien og rundt meg. Ikke alltids så lett det der, ser jeg. 😑😑 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (14 timer siden): Skulle ønske jeg kunne bli mer akseptert. Det gjelder både her inne på Diskusjon.no, familien og rundt meg. Ikke alltids så lett det der, ser jeg. 😑😑 Når du er ute å går..... og du går i ditt "vanlige tempo" - altså, du går normalt. Men alle andre går mye raskere enn deg. Går alle de andre veldig fort. Eller er det du som går sakte, og de andre går normalt? Normalen er flertallet i en stor gruppe. Så når du skriver "bli mer akseptert, på nett, hos familie og alle rundt deg..." - altså, du mener ingen aksepterer deg nok. Da er det mest sannsynlig bare du som føler det slik. Når man er alene om noe - og "alle andre" ikke gjør som man ønsker (for eksempel tilpasser seg din fart når du går...) - ja, da er det DU som må tilpasse deg. Ikke omvendt. 1 mot 100. Der den ene personen har en innstilling som er motstridende til de resterende 99. Skal da 99 personer stille seg etter den ene. Eller må den ene skifte spor og tankesett - og heller innse "det er bare jeg som surrer og roter.... de andre har rett". Tenk litt på den! Skulle ønske SCM fikk litt mer selvtillit og styrke til å stå litt mer oppreist her i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå