WeirdFace Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Det har ikke jeg. Skulle ønske det blir varmere vær fremover nå... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. april 2021 Forfatter Del Skrevet 1. april 2021 Ikke jeg. Hater varmen. Skulle ønske jeg fikk reperet brillene mine. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 Jeg også. Sim-sala-bim, brillene til SCM er i orden. Skulle ønske jeg kunne trylle. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 Samme her. Skulle ønske noen kom inn i Google-leken og fortsatt der. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. april 2021 Forfatter Del Skrevet 2. april 2021 Scarvo skrev (3 timer siden): Jeg også. Sim-sala-bim, brillene til SCM er i orden. Skulle ønske jeg kunne trylle. Aww, takk for omtanken Scar. Jah, det skulle jeg også ønske du kunne. Da hadde brillene mine vært reparert nå. Tilbake til leken: @SprengeMobil, Hæ!! 😕😕 Skulle ønske jeg forstod hva Spre-M mente med den der. Som jeg ikke gjør. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. april 2021 Del Skrevet 3. april 2021 Jeg forsto utmerket godt hva han mente. Skulle ønske jeg ikke hadde mageknip i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. april 2021 Forfatter Del Skrevet 3. april 2021 @Scarvo, jeg må ha vært drit trøtt i går. Nå ser jeg hva Spre-M mente. Øyene går ofte i kryss når man er trøtt. 🙄🙄 Foresten Scar, jeg har ikke mageknipe. Skulle ønske jeg ikke var så dau trøtt i går. Siden jeg leste @SprengeMobil sin post feil. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. april 2021 Del Skrevet 3. april 2021 Ikke jeg, er ellers våken. Skulle ønske Scarvo ikke postet feil bilde i Google-leken. Jeg ble smått lei av det der. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. april 2021 Del Skrevet 3. april 2021 Jeg er langt ifra perfekt. Beklager dypt og inderlig. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. april 2021 Del Skrevet 3. april 2021 (endret) Scarvo skrev (2 minutter siden): Jeg er langt ifra perfekt. Beklager dypt og inderlig. Redigerer du også den siste, så jeg får sett kvitteringen også? Altså ikke poste kvitteringa i egen post. Så skjuler vi hele diskusjonen... Endret 3. april 2021 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. april 2021 Forfatter Del Skrevet 3. april 2021 Skulle ønske dere følgte reglene nå i denne leken. 🙄 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. april 2021 Del Skrevet 3. april 2021 Ikke jeg. Skulle ønske det var ren luft i alle land. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. april 2021 Del Skrevet 3. april 2021 Samme her. Skulle ønske det ikke regnet her jeg bor. Vi er helt ferdige med flausen fra ettermiddag Scarvo. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 3. april 2021 Del Skrevet 3. april 2021 Solskinn her i dag. Skulle ønske gjengen i denne tråden kan slutte å bry seg om bagateller. Ække så seriøst gutter. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2021 Forfatter Del Skrevet 4. april 2021 (endret) @Kris85, lev med at folk er forskjellige. 😑😑 Skulle ønske Kris ikke var så så... jah... jeg kommer ikke på hva det heter. 😓😓 Endret 4. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Jeg har ingen problemer med Kris85 i det hele tatt. Skulle ønske personfokuset var litt mindre på lekeplassen for tiden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2021 Forfatter Del Skrevet 4. april 2021 (endret) Helt enig. Skulle ønske man kunne bli venner med absolutt alle, med uten problemer og fordommer. Som desverre ikke går ann. Endret 4. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Usikker. Skulle ønske det ikke var kaldt igjen nå. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Samme her! Jeg lengter etter sommeren. Skulle ønske jeg var mye flinkere til å spille forskjellig idrett. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. april 2021 Forfatter Del Skrevet 6. april 2021 Jeg er ikke idrett frelst. Så ikke her. Skulle ønske jeg fikk patent på noen av mine hjemmelage brettspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå