Scarvo Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Neida de kan få leve de. De som alle andre dyr har helt sikkert et formål med livet på kloden. Skulle ønske fremtiden min var sikker og trygg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2018 Nja, det er noe man ikke kan vite med helt sikkerhet. Skulle ønske at Donald Trump ble tatt, skutt, wat ever, snart. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Ville vært forsiktig med å skrive slike ting på nett. Vet aldri hvem som leser. Trusler mot en sittende amerikansk president kan fort bli tatt på alvor. Skulle ønske DarkSeeds ikke blir arrestert av Secret Service nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2018 Skal lite til at det skal skje med meg. Skulle ønske at jeg fant en serie som har alle mine favoritt sjanger i. Har funnet filmen som har dem, men ikke serien enda. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Ikke jeg. Skulle ønske jeg var bedre til å knyte slips. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2018 Må nokk ha en oppftiskning på det jeg, har kunnet knyte mesterknuten. Altså ikke latmansknuten. Med andre ord, lenge siden jeg har kutet slips nå. Skulle ønske jeg var super myk igjen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Tja kanskje jeg også skulle ønske det? Hadde sikkert hatt godt av å bli litt avstivet. Skulle ønske aktiv dødshjelp ble tillatt i Norge. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2018 Tja kanskje jeg også skulle ønske det? Hadde sikkert hatt godt av å bli litt avstivet. Skulle ønske aktiv dødshjelp ble tillatt i Norge. Aktiv dødshjelp!! Hva mener du? :huh: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Aktiv dødshjelp!! Hva mener du? :huh: https://sml.snl.no/d%C3%B8dshjelp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2018 (endret) https://sml.snl.no/d%C3%B8dshjelp Svært så mye uvante ord det var i den linken. Forsto ca 33% av det som sto der. :hm: Må omformuleres for at jeg skal forstå 100%. Endret 29. desember 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Kan ikke forklare alt. Anbefaler deg å lese opp dersom du ønsker å vite nærmere hva det dreier seg om. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2018 Kan ikke forklare alt. Anbefaler deg å lese opp dersom du ønsker å vite nærmere hva det dreier seg om. Det hjelper lite når jeg ikke klarer å forstå 100%. =\ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Aktiv dødshjelp betyr kort og godt at man kan få hjelp av lege til å dø hvis man virkelig ønsker det. Uansett blir det som regel tillatt kun hvis det gjelder noen som er syke og allerede skal dø, for å forhindre unødvendige smerter. Det er i hvert fall det jeg har lest og jeg mener Sveits (eller var det Østerrike) er et av veldig få land, i hvert fall i Europa, som har legalisert aktiv dødshjelp. Skulle ønske vinteren var over. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Jeg også. Skulle ønske jeg hadde store planer for fremtiden. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg var velstående. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Tja. Hadde jo vært greit med litt mer cash å rutte med, men klarer meg helt greit. Skulle ønske at jeg hadde råd til å reise verden rundt. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Ikke jeg, har ikke noen spesiell reiselyst, men kunne gjerne hatt råd til det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2019 (endret) Tja. Hadde jo vært greit med litt mer cash å rutte med, men klarer meg helt greit. Skulle ønske at jeg hadde råd til å reise verden rundt. Det er å ta litt i. Ikke jeg, er ikke glad i å reise. Skulle ønske at jeg var en super helt, med disse evnene. Tidsreiser/Tids Manupalering Usynlighet Ekkolokalisering Hamskifte Endret 2. januar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Glemte nytt ønske, haha. ------------------------- Ikke jeg, jeg ville heller hatt teleportering. Skulle ønske jeg hadde en unik øyenfarge, en så godt som ingen andre har. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2019 Nja, hadde vært spess da. Skulle ønske jeg hadde to hvidt forskjellige øyen farge på vært øye. Det syns jeg er veldig spesielt. =3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå