Scarvo Skrevet 22. mars 2021 Del Skrevet 22. mars 2021 Ikke jeg. Jo varmere jo bedre. Skulle ønske jeg ikke kom så sent hjem i går. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2021 Jeg var hjemme hele går, så ikke jeg. Skule ønske mørketiden varte hele året. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 22. mars 2021 Del Skrevet 22. mars 2021 Emo. 😂 Skulle ønske sommeren varte hele året. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2021 Ikke jeg. Skulle ønske våren varte hele året. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 22. mars 2021 Del Skrevet 22. mars 2021 Ikke jeg. Skulle ønske året varte hele året. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2021 Det er jo akkurat det den gjør. Å vanskelig å ungå. Skulle ønske koronna reglene ikke var så forrvirrende for enkelte personer. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 22. mars 2021 Del Skrevet 22. mars 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (7 minutter siden): Det er jo akkurat det den gjør. Å vanskelig å ungå. Vel. Hva som er "et år" er definert av hvilken kalender man følger. Iran hadde for eksempel nylig nyttår. ^^ Skulle ønske jeg kunne oppfylle ønsker. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Jeg også. Skulle ønske jeg kunne stole mer på meg selv i enkelte sammenhenger. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2021 Hm, usikker på den. 😕 Kanskje her. Nå skulle jeg virkelig ønske at Scarvo var naboen min, da kunne jeg og han besøkt hverandre å sett på golf sammen. ☺☺☺ Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 24. mars 2021 Del Skrevet 24. mars 2021 Nabo ok, men golf... ikke jeg skulle ønske skolene ikke hadde rødt nivå her nå Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2021 Vil tenke meg at det er kjedelig ja, men det er en nødvendig ting. Viktig å følge corona tiltakene, selv om man er dritt lei. Skulle ønske corona tiltakene her i norge var strengt helt fra starten av. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Jeg også. Skulle ønske jeg ble flinkere til å ivareta mine egne helsebehov. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2021 (endret) Jeg prøver mitt beste her, ikke alltids så lett nei. Skulle ønske jeg hadde superkrefter. Tidsreise og hamskifte er mine favoritt superkrefter. Endret 26. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Ikke jeg. Skulle ønske jeg umiddelbart visste hva "hamskifte" er for noe rart. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2021 (endret) Scarvo skrev (6 timer siden): Ikke jeg. Skulle ønske jeg umiddelbart visste hva "hamskifte" er for noe rart. Jeg vet hva det er. Her er forklaringen Scar. Blekkspruten er rå dyktig på hamskifte. Den etterligner andre skapninger, det er det hamskifte er, det er å endre på utseende. 😊😊 Skulle ønske jeg ikke ble tom for ideer nå. Endret 28. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 30. mars 2021 Del Skrevet 30. mars 2021 Jeg er aldri tom for ideer. Jeg skulle ønske folk generelt var litt mer smarte. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 samme her. skulle ønske sunn mat ikke var så dyrt... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2021 Kris85 skrev (18 timer siden): Jeg er aldri tom for ideer. Jeg skulle ønske folk generelt var litt mer smarte. Jeg vil ikke si at folk er dumme eller mindre intelligente. Man er smart eller intelligent på sin måte. 🙂 Tilbake til leken: @WeirdFace, samme her. Det er veldig rart at sunn mat er dyrt. Skulle ønske ene pakken jeg har bestilt ikke kom skadet frem. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 31. mars 2021 Del Skrevet 31. mars 2021 Det er kjipt, men en risiko man tar når man bestiller noe over nett. Heldigvis har ikke jeg mange slike erfaringer. Skulle ønske at jeg ikke var så keen hele tiden, hjelper jo ikke å tømme rognposen heller. Så finnes det jo så mye appetittvekkende kvinnfolk også. Kanskje det bare er et vårtegn. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Det er bare sunt å være lysten på godsaker, for å si det på den måten. Viser bare at du er en mann med fungerende lyster. Skulle ønske jeg ikke hadde luft i magen akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå