Scarvo Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Enig. Skulle ønske at hvem enn som leser denne kommentaren får en fin uke. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) Jeg har en fin uke, takk det samme @Scarvo. Du er en koselig kar. Helt ærlig, jeg kunne gjerne hatt deg som nabo. 😊 Skulle ønske jeg kunne fått hilst på noen herfra fra Lekeplassen fysisk i virkeligheten, ikke bare her inne. Hadde virkelig likt å hilst fysisk på @Scarvo, @Halo: Combat Evolved, @Blåbanan: Mecum in aeternum, @Pliscin, @N-4K0, @Arizona, @SprengeMobil, @Ciaran og Ciara. Dere er en kul gjeng alle sammen. 😃😃 Endret 1. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) Samme her. Kunne også ha hæppet og skættet sammen med @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT. Skulle ønske Halo ikke kom med den konspirasjonsteorien på fredag, for jeg ble fornærmet av den. Endret 1. mars 2021 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) Forståelig Skulle ønske Norge ikke var så forb***et treg i å få corona-vaksinene. Endret 1. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Samme her. Skulle ønske det ikke regna så fælt her oppe. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Sol, 11 grader og vårstemning her sørpå Skulle ønske hjembyen ikke var såpass hardt rammet av Covid. Litt lei av å gå med munnbind nå. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/9OoEvd/kommuneoverlege-i-kristiansand-situasjonen-er-alvorlig Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2021 Jeg er også dritt lei Coronaen, selv om her jeg bor ikke er srammet at corona enda. Jeg følger tiltakene selv om. Skule ønske snøen var borte nå. Lei den også. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Her er sol, vårtemperaturer og nesten ingen snø. Skulle ønske det ikke var munnbindpåbud på jobb også nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2021 Det er nå en viktig ting. Skulle ønske tørkareinhjerte ikke hadde så stiv pris. Skulle skulle ønske jeg kunne spist det ofte også. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Har verken smakt eller sett det i butikken. Skulle ønske jeg hadde fri hver mandag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2021 (endret) @Scarvo, man finner ikke tørkareinherte i vanlig matbutikk. Men man kan finne det i spissbod /spekkmat market,... ah samma det, er ikke sikker hva sånn market egentlig heter. Jeg anbefaler deg Scar å prøve det, rå godt. Tilbake til leken: Jeg trenger ikke å tenke på det, jeg jobber ikke. Har fri vær eneste dag jeg. Skulle ønske jeg var flinkere å rydde og vaske soverommet mitt. Det ser ikke ut inn på min soverom. Endret 8. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Det heter "tørket hjerte av rein". Enig i at det er godt. Jeg er ganske flink til å holde orden rundt meg. Gjør litt hver dag - da er det ikke noe problem. Skulle ønske folk flest ikke brukte så mye tid på mobiltelefonene sine. Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 *legger fra meg mobilen* Skulle ønske at det poppet inn 500 000 på kontoen min akkurat nå og at det ikke skyldtes noe feil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2021 Samme her, kanskje enda mer. Skulle ønske det kom en oppfølger av Primal spillet til Ps2. Det er et spill jeg virkelig elsker. 😍😍😍 Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Aldri hørt om Skulle ønske arbeidsdagen var over nå Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2021 Har ikke jobb, så jeg trenger ikke å tenke på det. Skulle ønske Vimsan hadde fått med seg Primal spillet når den kom ut. ☺☺☺ Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Ikke jeg, for jeg er for gammel til spill Skulle ønske det kom liiiiitt mer snø så jeg kan ta en siste skitur i helgen Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Ikke jeg! Skulle ønske det snart var sommer nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Jeg også. Meldt snø her i morgen faktisk, etter mange dager med sol og vårtemperatur. Skulle ønske Norge hadde et varmere klima og at vi derfor aldri fikk snø. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2021 Ikke jeg. Er over hode ikke glad i hetesommer. Skulle ønske vår-varmen med en mild bris varte hele året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå