TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2021 (endret) Samme her. Skulle ønske Kris85 forsto mine problemer, for såvidt motsatt også. Sånn at vi slapp å bli frustrert over for hver andre. 😖 Jah, jeg vet at jeg forventer litt mye her nå. Men, det er bare slik jeg er. Endret 18. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 Dere to får finne ut av det. Skulle ønske skoene mine ikke ble våte i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2021 Ikke jeg, mine er tørre. Skulle ønske jeg hadde noe deilig på meg nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Jeg sitter i en behagelig joggebukse og gleder meg til frihelg. Har det ganske komfortabelt akkurat nå. Skulle ønske jeg ikke hadde et verkende kne. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2021 (endret) Kneet mit er helt fin nå, så ikke her. Skulle ønske tidsportalen var oppfunnet. Sånn at alt det man bestiller kommer lite fort når man har aktivert kjøpet. Kan være kjedelig å vente i noen par uker for at orderen har ankommet. Endret 19. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 Ikke jeg. Skulle ønske jeg hadde litt større mot i enkelte sammenhenger. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 Samme her. Synd den angsten skal kneble meg. Skulle ønske at ting ikke var så komplisert i samfunnet. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Samme her. Skulle ønske Pliscin ikke slet med lignende utfordringer som meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2021 Ingenting formening om. Skulle ønske enkelte dyr ikke var utrydningstruet. Ulven, er en av mine favoritter. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Jeg har sett ulv i dag, og i går 100% enig. Elsker alle dyr. Skulle ønske TheDarkSycamore-SCM var en mester på sambadansing. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2021 (endret) Jeg kan danse, men aldri danset samba. Apropo dansing, år og dager jeg har danset nå. Skulle ønske at @Scarvo, @SprengeMobil, @Halo: Combat Evolved, @Blåbanan: Mecum in aeternum, @N-4K0, @Pliscin, @Arizona, @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT, @Ciaran og Ciara bodde her jeg bor, som nabo over veien/gjeret. Da kunne vi ha besøkt hver andre. 😊😊😊 Endret 22. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Ikke jeg. Trives godt med å være anonym her inne, selv om jeg riktignok har avslørt enkelte ting om meg selv jeg senere har angret på. Skulle ønske flere elsket fotball. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2021 (endret) Ikke jeg. Skulle ønske E-sport var enda større med enda flere spill muligheter, ikke bare fotball og Call Of Duty lignende spill. Endret 24. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. februar 2021 Del Skrevet 24. februar 2021 Jeg også. Kult at det er kommet et ordentlig tilbud til de som faktisk er gode i E-sport. Skulle ønske jeg ikke hadde mistet kontakt med enkelte jeg tidligere tilbrakte tid i lag med. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2021 Scarvo skrev (12 timer siden): Jeg også. Kult at det er kommet et ordentlig tilbud til de som faktisk er gode i E-sport. Skulle ønske jeg ikke hadde mistet kontakt med enkelte jeg tidligere tilbrakte tid i lag med. Jeg trudde at du ikke likte data/tv spill, Scar. 😕 Tilbake til leken: Samme her. Skulle ønske man kunne fremdeles kunne kjøpe Pasta al Pesto på matbutikken. Min all time favoritt pastarett. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (På 25.2.2021 den 8.19): Jeg trudde at du ikke likte data/tv spill, Scar. 😕 Gjør ikke det, men jeg syntes likevel det er kult at de som liker det når får mulighet til å drive med hobbyen sin på fulltid. Har aldri smakt den. Skulle ønske jeg var flinkere til å lage mat. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2021 Ikke jeg. Er ikke så glad i å lage mat. Skulle ønske depresjon, angst, sorg og ensomhet var utryddet. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 Samme her! Skulle ønske Corona-viruset var utryddet nå... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 Jeg også. Er så forbanna lei av denne driten. Skulle ønske nøyaktig det samme som Weirdface. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2021 Samme her. - Corona, hver så snill forvinn for godt. Skulle ønske alle tokk corona'en på alvor, selv om vi alle er dritt lei den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå