Gå til innhold

Skulle ønske... -leken


Anbefalte innlegg

Kris85 skrev (49 minutter siden):

Jeg tror du er den merkeligste av oss to, SCM. 😂 Litt selvmotsigende at du først sier du ikke liker folk som dømmer andre. Men så dømmer du meg som en "ekstremt merkelig" person. Ja ja. Sexdukker er for kanskje bra for incels. Jeg aner ikke.

Jeg skulle ønske verden var et bedre sted. 💜

 

Du har misforstått meg. Det har jeg aldri sagt/ment, at jeg ikke liker at andre dømmer andre folk. Det jeg mente er at man må passe på hva man sier til motparteren. Man vet aldri hvordan h*n vil reagere. Det er det jeg mente. 😑😑

Greit nok det at du syns også at jeg er ekstremt merkelig merkelig person.

Og forresten, hva i huleste er incels for noe? 😮😮 Ps: Vennligst ikke etterlign meg, er du snill. 😢

 

Skulle også ønske at verden var et bedre sted. Altfor mye krig, kranglig, frustrasjon, corona'en, overgrep osv. 

 Jeg skulle ønske at vi var der, det å reise til andre planeter. Sånn at vi kan komme oss vekk fra elendigheten på denne jorda.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme. Men skjønner det godt dog. De fleste er vel pålagt å ha kundeservice, men ikke at du skal nå gjennom på 5 min. Så da er det vel å spare inn både på nedbemanning og outsourcing. Hadde det vært lett å komme igjennom hadde nok terskelen vært lavere for å ringe, og dermed hadde kanskje bedriften tapt penger på at flere reklamerte/klagde på produktene. Vinn/vinn / tap/tap.

Skulle ønske at media hadde fått seg en oppstrammer hva gjelder nyhetssaker og vinklinger, samt kroppsfokus.

Lenke til kommentar
Scarvo skrev (39 minutter siden):

Sjømat er godt.

Skulle ønske noen kunne skrive noe gøy under her.

Så klart sjømat er godt. 🙂 Jeg er kjempe glad i røykelaks og reker. Men, jeg klarer ikke å spise mye av det, jeg blir faktisk kvalm hvis jeg spiser for mye. 😔


Jeg kan jo prøve å skrive noe gøy under her. :yes:

Skulle ønske man kunne skru på lille tassen sin, sånn at den spreller i alle retninger mens man tisse. :lol::lol::laugh::laugh::rofl::rofl:

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
Kris85 skrev (9 minutter siden):

Og du lurer på hvorfor jeg tror du er 15 år? 😂

Jeg skulle ønske jeg kunne besøkt Camilla i Danmark. Men pga Covid kan jeg ikke det.

Jeg må innrømme at jeg føler meg som 20 åra i hode, selv om jeg egentlig er 38 år. Jeg syns at folk skal få lov å være barnslig av og til. :yes::yes:


Jeg vet ikke hvem den såkalte Camilla er. Så ikke jeg.

Jeg skulle ønske jeg hadde absolutt hele Spawn tegneseriene.

 

Hvis du ikke kjenner til Spawn så har du bilde og link her:
https://en.wikipedia.org/wiki/Spawn_(comics)
crop.php?r=YMyONNUGlpoFr2LBL1zA4y3FAZNaA

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...