Scarvo Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Det skulle jeg. Ironi er viktig for å kunne beholde litt useriøsitet i en ellers rutinepreget hverdag. Skulle ønske jeg fikk gode karakterer i alle fag når jeg gikk på videregående. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Samme her. Skulle ønske fisk smakte mye bedre. Kanskje folk hadde begynt å spise litt sunnere. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Fisk er jo kjempegodt, @WeirdFace? Skulle ønske Weirdface likte fisk. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 WeirdFace skrev (4 timer siden): Skulle ønske fisk smakte mye bedre. Kanskje folk hadde begynt å spise litt sunnere. Fisk er utrolig godt. Men det må tilberedes rett - noe særdeles få er i stand til. Skulle ønske flere unge i dag forstår hvor godt fisk egentlig kan smake. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg er heller ikke så glad i fisk. Men det betyr ikke at jeg ikke spiser fisk, Det gjør jeg. Forresten, samma for meg hva de unge forstår om fisk. Skulle ønske jeg ikke ble kvalm av å spise enkelte type sjømat. Jeg blir kvalm av å spise for mye reker, ordentlig tørket fisk og røykalaks. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Ikke jeg. Skulle ønske at folk på lekeplassen ikke bare snakket om seg selv. 😜 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2021 Det syns jeg at folk skal få lov til hvis de vil. Skulle ønske @Kris85 ikke var for opptatt av av snakke om andres gjøremåler. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg er ikke for opptatt av å snakke om andre sine gjøremål. Det har du helt rett i. ^^ Jeg skulle ønske folk flest var mer intelligente. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg syns folk skal få lov å være den man selv ønsker. Jeg setter aldri folk i bås. Jeg skulle ønske enkelte folk ikke setter andre i bås. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Så du antyder at jeg setter folk i bås? Spesielt. Jeg skulle ønske folk ikke antyder ting uten å ha grunnlag for det. ^^ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2021 (endret) @Kris85, jah, måten du sier det på. Så virker det sånn. Men det er nå meg det. Å antyde ting uten å ha grunnlag for det. Er jo forsåvidt sant. Jeg skulle ønske noen forsto at man er forskjellige og oppfatter forskjellige ting. 😊 Endret 7. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 huh? what? skjønner ingen ting... 🤣 Jeg skulle ønske brukskontoen min var litt større enn 3 kroner og 64 øre. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2021 Jeg har 12.972,86 kr mer en deg. Så ikke jeg. Skulle ønske enkelte ikke var så ignorante og selvopptatte, som dessverre som vi fleste nordmenn er. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Helt enig. En av årsakene til at jeg misliker mye av Norge. Jeg skulle ønske jeg hadde 12.972,86 kr på konto. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Jeg har mindre enn det. Får lønn på onsdag. Skulle ønske jeg tjente bedre. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2021 (endret) @Kris85, men det betyr ikke at vi skal bare gi opp å bry oss om andre. Kris85 skrev (2 timer siden): Helt enig. En av årsakene til at jeg misliker mye av Norge. Jeg skulle ønske jeg hadde 12.972,86 kr på konto. Jeg har den enda mer enn det til sammen, når det gjelder absolutt alle kontoene mine som jeg har. Men den summen vil jeg gjerne holde for meg selv. 🤑🤑💲💲💲💷💵 Scarvo skrev (9 minutter siden): Jeg har mindre enn det. Får lønn på onsdag. Skulle ønske jeg tjente bedre. Ikke jeg, for de at jeg er drit flink til å spare. 😊 Skulle ønske enkelte ting ikke var så svinedyrt på nettet. Sex doll, for eksempel, dem kan komme opp til 12.000kr eller mer. Sexbot, vil bli enda dyrere en det igjen. +Den svin dyre frakten/tollen. Endret 7. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Jeg er ikke så oppdatert på online-priser på sexdukker. Skulle ønske det ikke fantes sexdukker av barn der ute. 1 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Helt enig. Jeg skulle ønske at sexdukker i seg selv ble ulovlig. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2021 Hva er gernt med sexdukker generelt? 🤔 Sexdukker av barn, er jo så klart noe helt annet. Du er en da en merkelig fyr, du vet det @Kris85? Jeg skulle ønske @Kris85 ikke hva for ekstrem merkelig. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Jeg tror du er den merkeligste av oss to, SCM. 😂 Litt selvmotsigende at du først sier du ikke liker folk som dømmer andre. Men så dømmer du meg som en "ekstremt merkelig" person. Ja ja. Sexdukker er for kanskje bra for incels. Jeg aner ikke. Jeg skulle ønske verden var et bedre sted. 💜 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå